לייב בלוגינג: אפל משיקה אייפון 7 וסדרת אפל ווטש חדשה. צילום מסך מהשידור

לייב בלוגינג: אפל משיקה אייפון 7 וסדרת אפל ווטש חדשה

הערב ההשקה הגדולה של אפל שבה תציג החברה את האייפון החדש, אייפון 7, לצד מערכת הפעלה חדשה לאפל ווטש ועוד כמה הפתעות. כל הפרטים והעדכונים בלייב

הערב (ד') ב20:00 לפי שעון ישראל, חברת אפל צפויה להציג את האייפון החדש בסדרה, האייפון 7, ולצדו גם את המכשיר הבא בסדרת אפל ווטש. מה השינויים, וכל המפרט החדש? נעדכן אתכם בלייב את כל המידע המוצג בהשקה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רוצים להשאר מעודכנים? איך האייפון ייראה? מה הוא ייכלול? כל הפרטים והמפרט החדשים? עשו רענן (F5) כל מספר דקות כדי לראות את כל העדכונים החדשים.

© צילום מסך מהשידור

מתחילים עם עדכונים על אפל מיוזיק והאפ סטור

אפל החליטו לפתוח את ההשקה עם אפל מיוזיק. אפל מיוזיק החדשה יחסית חוגגת 17 מיליון רשומים. בנוסף, האפ סטור של אפל חוגג מעל 140 מיליארד הורדות, ו500 אלף משחקים. עם זאת, יוצא משחק חדש של מריו מבית נינטנדו. במשחק, כל מה שצריך זה לקפוץ בעזרת לחיצה אחת (בזמן שמריו רץ ללא הפסקה) ולאסוף מטבעות. למשחק שלבים ורמות שבהם תתקדמו עם הזמן. המשחק כרגע עדיין לא בחנות, אך יגיע בקרוב.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

ממשיכים עם חינוך בבתי ספר

אפל שותפה פעילה בחינוך, ולימוד בבתי ספר. ישנם 50 אלף תלמידים המשתמשים באייפד כדי ללמוד דרך ConnectED. בנוסף, אפל מציינים את Swift Playground, אפליקצייה המשמשת ללימוד תכנות אשר הושקה ביוני האחרון. ללא ספק חשוב לחברה הענקית להיות שותפים פעילים בחינוך. עם זאת, הם נתנו הדגמה על הiwork.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

ועכשיו לאפל ווטש

אפל ווטש יקבל מערכת הפעלה חדשה ומתקדמת, WatchOS 3. העדכון המשמעותי יותר הוא גרסה ייחודית של המשחק "פוקימון גו" לאפל ווטש. הגרסה תהיה מותאמת לשעון, זאת לאחר 5 מיליארד הורדות לאפליקציה בדרכים השונות.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

עדכון מפתיע - תהיה סדרה חדשה לגמרי של אפל ווטש. הייחודיות בסדרה החדשה היא העמידות למים. העמידות למים יכולה להגיע ל50 מטר מתחת למים. המסך של השעון יותר בהיר ויותר ברור. השעון יהיה מהיר יותר ב50 אחוז, ובעל קליטת GPS מובנית. הסדרה תקרא "אפל ווטש סדרה 2". הסדרה אמורה לפנות יותר לספורטאים, ובמיוחד לשחיינים. תהיה בה אפליקציה חדשה שבה יהיו מסלולים שתוכלו לראות בהתאם למקום בו אתם נמצאים.

© צילום מסך מהשידור

בנוסף לסדרה החדשה יש שעון חדש בשיתוף עם חברת נייקי בעל רצועות של חברת נייקי. הרצועות אמורות לתת חוויה נוחה יותר לריצה. השעון ייקרא אפל ווטש נייקי פלוס. הסדרה החדשה של האפל ווטש תעלה 369 דולר (1,387 ש"ח), וכך גם גרסת הנייקי פלוס. הסדרה הראשונה תעלה 269 דולר (1012 ש"ח). הסדרת השנייה תגיע לחנויות בארה"ב ב16 בספטמבר ומערכת ההפעלה החדשה תגיע לשעונים ב19 בספטמבר. גרסת נייקי פלוס תגיע לחנויות בארה"ב במהלך אוקטובר.

© צילום מסך מהשידור

סוף סוף לגולת הכותרת - האייפון 7

האייפון החדש הוא האייפון 7. האייפון עמיד במים ואבק לראשונה, ללא שקע לאוזניות ויגיע בצבע חדש, שחור כהה. הוא עשוי מאלומיניום וזכוכית. לאייפון החדש יש כפתור בית אשר בעל force touch וניתן להתאמה אישית. המצלמה כוללת מערכת מרשימה לשיפור התמונה וקבלת התמונה המושלמת. 25 מילי-שנייה לפתיחת וסגירת הצמצם, מה שגורם לתמונה לא מטושטשת ומפוקסת ברמה גבוהה. המצלמה מותאמת לצלמים מקצועיים והטובה ביותר בהיסטורית החברה. המצלמה האחורית כוללת 12 מגה-פיקסל והקדמית 7 מגה-פיקסל.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

עוד הפתעה נחמדה היא האייפון 7 פלוס. הוא מאוד דומה לאייפון 7 רק עם טוויסט קטן, יש לו 2 מצלמות שכל אחת מהן היא 12 מגה-פיקסל. עדשה אחת לזווית רחבה והשנייה עדשת טלפוטו. 2 המצלמות מאפשרות זום של x10. האיכות היא פי 4 מהאייפונים הקודמים. ניתן גם להתמקד בחלקים מסויימים בתמונה בעזרת טשטוש חלקים אחרים בתמונה. המסכים של הסמארטפונים החדשים בהיר יותר ב25 אחוז.

הסמארטפונים יכללו מערכת סטריאו מתקדמת המורכבת מ2 רמקולים למעלה ולמטה.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

לכל מי שמודאג מחוסר החיבור לאוזניות, לכל מי שירכוש את האייפון 7 ו7 פלוס יקבל מתאם לכניסה של אוזניות בנוסף לאוזניות חדשות שאינן מתחברות לטלפון, אלא אלחוטיות על מנת להמשיך לשמוע מוזיקה גם כשהסמארטפון מוטען. כשתפתחו את הקופתא של המכשיר האוזניות אוטומטית מתחברות לכל מכשירי אפל שברשותכם. תוכלו לבחור בכל זמן לאיזה מכשיר אתם רוצים להתחבר. הסוללה מספיקה ל24 שעות שמיעה, ולאחר מכן תצטרכו להטעין אותה בעזרת מטען שתקבלו עם החבילה. באמצעות לחיצה כפולה על האוזניות תוכלו להגיע לשירות של העוזרת האישית סירי.

© צילום מסך מהשידור

המעבד החדש, A10, מהיר יותר פי 120 בהשוואה לA6. המעבד הכי מהיר שקיים כרגע בשוק. בנוסף, לאייפונים החדשים יש את הסוללה הטובה ביותר בהיסטורית האייפונים. אייפון 7 מתחיל מ- 649 דולר (2,441 ש"ח) לגרסת ה- 32 ג'יגה-בייט והאייפון 7 פלוס מתחיל ב- 749 דולר (2,817 ש"ח) לגרסת ה- 32 ג'יגה-בייט (ישנן גם גרסאות של 32, 128 ו- 256 ג'יגה-בייט גם לאייפון 7 וגם לאייפון 7 פלוס). ב- 9 בספטמבר תחל מכירה מוקדמת וב- 16 בספטמבר המכירה השוטפת. האוזניות החדשות יעלו 159 דולר (597 ש"ח). macOS sierra תגיע לקהל הרחב ב- 20 בספטמבר.

אייפון 7 © צילום מסך מהשידור

את האירוע בחרו אפל לסיים עם הופעה חיה של הזמרת סיה, עם קבוצת רקדנים המלווה אותה בסבב ההופעות הנוכחי כשהיא שרה שירה החדש, כשמוקרן ברקע הקליפ החדש.. לרגע חשבנו שסיה רק מתגאה בשיר החדש אך הסתבר כי היא ממשיכה עם השיר המוכר "שנדליר", וכך ההשקה הגדולה הסתיימה.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

 

תגובות