לא רק מוזיקה: הכירו את מותג האוזניות החדש Muzik. יחצ

לא רק מוזיקה: הכירו את מותג האוזניות החדש Muzik

כשחווית הסאונד חשובה להרבה מאתנו, חשוב למצוא אוזניות שעושות את העבודה. חברה חדשה בשם "Muzik" טוענת שיכולה לספק את זה. כל הפרטים

ממש לפני כמה ימים, בלוס אנג'לס הרחוקה, השיקה חברת Muzik את האוזניות החדשות שלה – Muzik One. אוזניות אלו אמורות להיות הרבה מעבר לסתם כלי להעברת סאונד. אז מה בעצם מתחבא באוזניות האלו שמתיימרות לקרוא לעצמם "The Smartphone Of Headphones"?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האוזניות עשויות מאלומיניום והעור הוא מעור חלבון בשביל לייצר עיצוב אלגנטי ועמיד, שמספק נוחות גבוהה במיוחד. לאוזניות יש שני מודלים של שמיעה: על האוזן ומעל האוזן. אם אתם רוצים, אתם תוכלו להחליף בין המודלים בכך שתצרפו או תנתקו מגנטית את המודלים ובכך להתאים את האוזניות לנוחות שלכם. האוזניות יתחברו אל הגאדג'טים השונים שלכם בעזרת ה-Bluetooth. יתרה מזאת, לאוזניות יש יכולות בידוד וזה לא ישפיע על איכות הסאונד, כך לפי החברה.

 

בשביל לתת לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר, החברה עושה שיתוף פעולה עם Spotify ובכך יכולים המשתמשים לגשת לרשימות ההשמעה האהובות עליהם. לחברה יש חזון שתוכלו להשתמש באוזניות האלו הרבה יותר ביעילות ולכן מאפשרת לכם באמצעות האפליקציה לשלוט על האורות בבית, להתקשר לחברים ולשמוע חדשות בזמן אמת. בנוסף לכך, החברה מאפשרת שיתוף מהיר של השירים שאתם שומעים בכל הרשתות החברתיות. לחברה יש שיתופי פעלה עם כמה מהספורטאים המוכרים: אלוף הסופרבול ו-MVP, וון מילר, אלוף הסופרבול תומאס דמאריוס, וכריס פאולנד, NBA אולסטאר.

"תמיד האמנתי שאוזניות אמורות להיות מסוגלות לעשות הרבה יותר מאשר רק לנגן מוסיקה", אמר המייסד והמנכ"ל של Muzik, ג'ייסון הארדי, "יצרנו את Muzik One כדי לספק את חוויית ההאזנה בצורה הטובה ביותר. כשמשתמשים מתחברים אל Muzik One, הטלפון החכם של אוזניות, הם חווים רמה חדשה של קישוריות עם מקשים בנגיעה אחת השולטים על דברים שאתם אוהבים לעשות כל יום כמו של רחוק לטלוויזיה או לרדיו במכונית שלכם".

האוזניות יעלו 299 דולר (1,128 ש"ח) ואפשר כבר עכשיו לרכוש אותן באמזון.

תגיות
תגובות