פאבלט עוצמתי במיוחד: שיאומי משיקה את ה- MI MAX. יחצ

פאבלט עוצמתי במיוחד: שיאומי משיקה את ה- MI MAX

החברה הסינית שיאומי משיקה כיום בישראל את המכשיר החדש שלה, פאבלט הנושא את השם MI MAX ובעל מפרט שכל אחד היה רוצה ומחיר אידיאלי

שיאומי, חברת הענק מסין, משיקה היום בישראל את הפאבלט הבא שלה. יקראו לו XIAOMI MI MAX ויהיה לו ממשק משתמש חדש בשם MIUI 8, שמבוסס על אנדרואיד 6 מרשמלו וכולל בתוכו המון פיצ'רים שימושיים. הפרבלט בעל מפרט איכותי ומתחיל במחיר נמוך משחשבתם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

המסך של הסמארטפון עומד על לא פחות מ- 6.44 אינץ', full HP 1080p. המסה שלו היא 203 גרם. הסוללה שלו (לא ניתנת לשליפה) בעלת הספק של 4850mAh, הרבה מעל סמארטפון ממוצע, והיא תשאיר אותנו על הטלפון גם אחרי יום שלם של עבודה. המצלמה האחורית בעלת 16 מגה-פיקסל עם עדשת 5 אלמנטים וזיהוי פוקוס אוטומטי (PDAF) מהיר. המצלמה הקדמית בעלת 5 מגה-פיקסל ויש לה זווית רחבה (85 מעלות). בנוסף היא מגיעה עם פונקציית ה- Beautiful שתגרום לכם להיראות במיטבכם בכל סלפי. הוידאו באיכות 1080p.

הסמארטפון מגיע עם המעבד המתקדם של קוואלקום, Snapdragon 650, עם 6 ליבות במהירות 1.8GHz. זיכרון הRAM במכשיר הינו 3 ג'יגה-בייט והזיכרון הקשיח מגיע בכמות של כ- 32 ג'יגה-בייט, כאשר תוכלו להרחיב בעזרת microSD חיצוני עוד עד 128 ג'יגה-בייט.

© יחצ

למערכת ההפעלה החדשה נוספו המון אפשרויות ופיצ'רים. ביניהם תוכלו למצוא: עורך תמונות חדש שבו יש אפקטים חדשים, שיפור תמונה מתקדם יותר, סטיקרים להדבקה ועוד, עורך וידאו חדש בו תוכלו לחתוך סרטון שצילמתם, או להוסיף טקסט/מוזיקה/אפקטים בוידאו. בנוסף, יש שם מקליט שיחות מובנה במכשיר, שלט אוניברסלי לטלוויזיה, מקרן ואפילו מזגנים, צילום מסך ארוך שבו תוכלו לצלם מסך לאורך הגלילה במסך וכך במקום לצלם מספר תמונות תהיה לכם תמונה אחת, מחשבון מתקדם שמאפשר המרה של שער מטבע חוץ, מדידת שטח, גובה, נפח, מהירות, מסה, טמפרטורה ועוד.

המחיר שבו תוכלו לקנות את XIAOMI MI MAX בחנויות (בסט מובייל, KSP, מחסני חשמל, אופיס דיפו, ואתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל) הינו 1890 ש"ח והוא מגיע בישראל רק בצבע זהב. בקניית המכשיר תקבלו אחריות יצרן של 5 שנים.

תגובות