לחובבי הארי פוטר: השאלון שיגלה לכם מה הפטרונוס שלכם. אינסטגרם

לחובבי הארי פוטר: השאלון שיגלה לכם מה הפטרונוס שלכם

הרגע שלו פוטרהאדס חיכו זמן רב סוף סוף הגיע, באתר Pottermore עלה שאלון שעל פיו תוכלו לדעת את הפטרונוס שלכם! מה יצא לכם?

לאחר ציפייה ארוכה, אתר Pottermore האהוב הוסיף אתמול את השאלון שלו כולנו חיכינו: "מהו הפטרונוס שלך?". באתר האקסטרה של סדרת הארי פוטר אפשר להתמיין לבית שלך בהוגוורטס, לגלות מידע בלעדי על הדמויות האהובות ולהנות מהעולם הקסום של הארי פוטר מעבר לספרים ולסרטים. אבל למעריצים הייתה בקשה נשנית וחוזרת: שיעלה לאתר שאלון שבעזרתו אפשר לגלות מהו הפטרונוס שלך (מהלחש אקספקטו פטרונום).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והנה, ממש אתמול זה סוף סוף קרה. השאלון המבוקש עלה לאוויר. פוטרהאדס בכל רחבי הרשת השתגעו מרוב שמחה, וכמובן שהסופרת האהובה עלינו הצטרפה לחגיגה ומיהרה לצייץ על כך בהתרגשות:

השאלון מעוצב בגרפיקה המדמה הליכה ביער שסמוך לאגם שבו הארי הפיק את הפטרונוס המפורסם שלו בספר השלישי. ככל שמתקדמים בענייה על השאלות, הרקע משתנה ומתקדם אל כיוון האגם ולבסוף לאחר שעונים על השאלה האחרונה, הפטרונוס שלכם מופק ומתגלה בדרך קסומה כיאה לכל מה שקשור להארי פוטר.

בנוסף לגרפיקה המהפנטת מלווה את השאלון מנגינה דרמטית שגורמת לנו להרגיש שסוהרסן עומד להגיח מבין העצים בכל רגע. השאלון הזה הוא ללא ספק תוספת מצוינת לאתר Pottermore ולעולם התוכן של הארי פוטר. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל עכשיו אנחנו כבר ממש לא יכולים לחכות ליציאת הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" שיגיע לבתי הקולנוע בנובמבר.

תגובות