מדריך: כך תהפכו את תמונת האינסטגרם שלכם למושלמת. צילום: GettyImages

מדריך: כך תהפכו את תמונת האינסטגרם שלכם למושלמת

כולנו מעלים תמונות לאינסטגרם, אבל האם אנחנו עורכים אותן בצורה נכונה? הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לערוך את תמונות האינסטגרם שלכם בצורה הטובה ביותר

אין אחד שלא מעלה תמונות לאינסטגרם ואין אחד שלא רוצה שהתמונות שלו יצאו הכי טובות ומיוחדות. בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לערוך את התמונות בצורה הטובה ביותר.  לפני שנתחיל, חשוב להסביר כי לתמונות נוף ואוכל אין את אותן דרישות שיש לתמונות מאוישות (תמונות הכוללות אנשים). כך שנצטרך למצוא את האפקטים המתאימים לכל נושא באופן נפרד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תמונות נוף

נניח שצילמתם תמונה בחופשה בחו''ל או סתם כשטיילתם ברחבי הארץ ואתם מעוניינים להעביר בתמונה את חווית הנוף. איך עושים את זה? לוקחים אפקטים כמו LO-FI או CLARENDON שמעשירים את צבעי הנוף ומוסיפים מאוד לתמונה. כמובן שניתן לבחור את מידתיות האפקט ולא חייבים להשתמש בו עד סופו.

במקרה של נופים אין צורך לערוך את התמונה יותר מדי ולהוסיף לה הרבה אפקטים, חשוב שהתמונה תראה כמה שיותר נקייה, כך שמיותר להוסיף לתמונה אפקט שחור-לב וטשטושים שגם ככה לא נחוצים לתמונות נוף.

 

The wilderness 🌲💦

A photo posted by Louis Cole (@funforlouis) on

תמונות אוכל

במקרה של אוכל, בדומה לנופים, הצלם בעיקר רוצה להעביר את החוויה. ובמקרה של אוכל, את החוויה הקולינרית, ולכן גם כאן רצוי להשתמש באפקטים שמעשירים צבעים. אך כאן מומלצים אפקטים שונים על מנת לאפשר גיוון: HEFE, LUDWIG, JUNO ואפקט HUDSON הם האפשרויות המתאימות ביותר.

בתחום האוכל יש אפשרויות עריכה נוספות מומלצות כמו למשל טשטוש הרקע והתמקדות באוכל או בצלחת בלבד. באינסטגרם האפשרות הזו נקראת TILT SHIFT. אך לא מומלץ להוסיף יותר מדי אפקטים בכדי שהתמונה לא תצא עמוסה בשינויים ותהפוך למזויפת.

 

🍩

A photo posted by Zoella (@zoella) on

תמונות מאוישות

ועכשיו נעבור לנושא הנפוץ ביותר שלשמו הוקם האינסטגרם. והוא הצילום המאויש. בתמונה הכוללת אנשים יש הכי הרבה אפשרויות עריכה, משחקי צבעים ואפקטים אבל השימוש בהם הוא בעיקר אישי.

צילום יחיד - בצילום שלך, בין אם זה סלפי או תמונה רגילה דרושים מספר דברים התלויים גם ברקע התמונה. באופן כללי עדיף להשתמש באפקטים שבעיקר מחמיאים לפנים, למי שמעוניין להדגיש את העיניים מומלץ להשתמש באפקט שגם מעשיר את צבעי התמונה וגם מבהיר אותה מכיוון שההבהרה מדגישה את העיניים. שמם של האפקטים המומלצים לכך הם REYES ואפקט VALENCIA.

 

There is something in the New York air that makes sleep useless. 🗽 #nyc #newyork @nycgov

A photo posted by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi) on

למי שמעוניין באפקט שיחמיא לצורת הגוף שלו מומלץ לקחת את האפקטים הכהים יותר. ויש גם את האפשרות הפחות מוכרת באינסטגרם שהפעולה שהיא עושה היא די פשוטה, היא לוקחת את הרקע וצובעת אותו בגוון שאתה בוחר. בכדי להגיע לאפשרות הזו יש ללחוץ על edit לאחר מכן על color ולאחר מכן על highlights ושם תמצאו שלל צבעים וכשתלחצו על אחד מהם הרקע ייצבע בגווני הצבע שבחרתם. הצבעים המחמיאים הם לרוב הצבעים הבהירים והעדינים כמו כתום, צהוב וירוק בהיר.

תצלום קבוצתי - בתצלום קבוצתי אין הרבה אפשרויות עריכה מכיוון שהסיכוי למצוא אפקט שמחמיא לכולם הוא כמעט אפסי ולכן מה שמומלץ לעשות הוא בעיקר להתמקד על החברים בתמונה. אפקט tilt shift מאוד מומלץ בתמונות קבוצתיות עם רקע בכדי ליצור מיקוד על העיקר - משתתפי התמונה. אפשר גם לנסות לשחק עם הצבעים והגוונים של התמונה.

 

👯👯

A photo posted by Tyler Oakley (@tyleroakley) on

תגובות