אשלי וקסמן בקשי: "ההאקר שפרץ למחשב שלי כיוון אליי אישית". צילום מסך מיוטיוב

אשלי וקסמן בקשי: "ההאקר שפרץ למחשב שלי כיוון אליי אישית"

כוכבת הרשת ומלכת היוטיוב בתחום האיפור הישראלי, אשלי וקסמן בקשי, צלמה סרטון חדש לערוץ שלה, אך היא לא ציפתה שתוך כדי הצילום יפרוץ לה האקר למחשב, עד כדי כך שנאלצה להפסיק אותו באמצע. כל הפרטים והתגובה של אשלי

אשלי וקסמן בקשי נכנסת לרשימת הכוכבים שעוברים גל פריצות לחשבונות שלהם, בשבוע שעבר הייתה זו ספיר בן רובי ולפניה גם נייל הורן ומעיין רובין.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

היום (ב'), העלתה בקשי סרטון לערוץ היוטיוב שלה תחת השם "גרירה מארצות הברית עם סוף טרגי!" ואם חשבתם שהסוף הטרגי זה שנשבר לה משהו במזוודה בדרך חזרה - אז לא. בזמן שצילמה את הסרטון, או יותר נכון באמצע הסבר על אודם שקנתה, האקרים השתלטו על מחשבה האישי וצילמו תמונות בעזרת המצלמה המחוברת אליו.

© צילום מסך מיוטיוב

בהתחלה אשלי לא הבינה מה קרה ואמרה "המצלמה שלי עשתה משהו נורא נורא מוזר, תוך כדי שאני מצלמת", אחרי המילה "מצלמת" היה קליק של צילום ולאחר שגילתה את הפריצה, אשלי עצרה את הסרטון וכשחזרה לצלם מסרה לגולשיה: "אתם לא מבינים איזה פחד היה לי עכשיו, אתם לא מבינים אפילו" ניתן לראות את הלחץ שחוותה ולא ידעה מה לעשות.

בקשי המשיכה וסיפרה שבעיקר מפחיד אותה שמישהו ראה אותה מצלמת את הסרטון הזה, למרות שבעצם יש צופים שיראו אותו אבל עצם זה שפרצו לה למחשב האישי בזמן שהיא צילמה וראו מה היא עושה בלי רשות זה מה שהלחיץ אותה, ובצדק, "ישר כשסגרתי את המצלמה אז ראיתי שהם ממשיכים לעשות דברים על המסך", היא גם אומרת שזו לא פעם ראשונה שמישהו משתלט לה על המחשב אבל זאת פעם ראשונה שזה קורה לה בזמן שהיא מצלמת סרטון".

 

לאחר הדרמה היא ניסתה להמשיך לצלם את הסירטון עצמו אך ללא הצלחה, הפורצים המשיכו ובעיקר היא הייתה לחוצה ולא התרכזה בתוכן הסרטון, ובסופו פרסמה שקופית שמסבירה על המאורע, בנוסף הוסיפה בתיאור של הסרטון את המשפט הבא: "אני לא מאמינה שזה קרה לי! אני לא יכולה לגעת במחשב עד שיבדקו אותו!".

לאחר פרסום הסרטון שוחחנו עם אשלי שהגיבה במיוחד לפרוגי על המקרה, "איך שחזרתי משבוע האופנה בחו"ל הדלקתי את המחשב וזה קרה, כאילו כיוונו אליי וזה לא סתם האקר שפרץ אלי באקראי, אלא חיפשו אותי", שיתפה אותנו והוסיפה, "כשפתחתי את המחשב בן אדם צילם אותי בסטילס, כאילו הוא חיכה לצלם אותי וכיוון אליי ספציפית".

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות