כל אחד צריך: כיסוי לאייפון שכולל סוללה נוספת ומסך משני. יחצ

כל אחד צריך: כיסוי לאייפון שכולל סוללה נוספת ומסך משני

הכירו את הכיסוי לאייפון שכולל בתוכו סוללה נוספת, אפשרות הרחבת זיכרון ומסך משני. זאת במטרה לפתור את כל הבעיות הקטנות שנותרו באייפונים החדשים

החברה ESTI שנוסדה בשנת 2015 נוסדה במטרה להפוך את החיים שלנו לפשוטים יותר. הפעם, מדובר בכיסוי לאייפון שיפתור לכם את מה שלא אהבתם באייפון שלכם. זה כולל סוללה נוספת, מסך משני, הרחבת זיכרון, הכנסת 2 כרטיסי סים נוספים והתקן אינפרה אדום המאפשר שליטה במכשירים כגון מזגנים או טלוויזיות. כיסוי זה נקרא Eye.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

המסך המשני של הכיסוי נמצא מאחורי המכשיר (בגודל 5 אינץ' וברזולוציית 1920x1080) ונועד לנוחות המשתמש, לדוגמא כאשר הוא רוצה להשתמש בשתי אפליקציות ביחד, וגם כדאי לתת הזדמנות להשתמש גם באפליקציות והשירותים של האייפון וגם של מכשירי האנדרואיד, כאשר המסך האחורי מתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט. הרחבת הזיכרון מאפשרת להרחיב עד 256 ג'יגה-בייט נוספים. עם זאת, הסוללה שבכיסוי מוסיפה עוד 2,800mAh לסוללת המכשיר.

 

הכיסוי תומך בטעינה אלחוטית, וכולל בתוכו כניסה לאוזניות של 3.5 מ"מ. לכל מי שמשתמש בשירות ה- NFC, הכיסוי תומך בהתקן זה. הכיסוי רלוונטי כרגע לכל מחזיקי אייפון 6, אייפון 6 פלוס, אייפון 6S, אייפון 6S פלוס, אייפון 7, ואייפון 7 פלוס. כרגע הכיסוי נמצא בשלבי גיוס כספים וכשיתחילו המכירות יעלה 95 דולר (כ- 349 ש"ח).

"כשחושבים על זה, האייפון מכיל את כל החיים שלנו", אומר יוסף סברי, מנכ"ל ומייסד Eye. "החיים הופכים למסובכים עם כל הגאדג'טים והכבלים שצריך להתמצא בהם. עם Eye אנחנו רוצים שלכולם תהיה את הטכנולוגיה המובילה באמצעות הכיסוי המגניב ביותר, והכל ללא כבלים. אני משתמש אייפון, אבל אני אוהב את החופש של אנדרואיד. עם Eye אני יכול לתת לכל משתמש את החופש להתנסות בשתי מערכות ההפעלה בו זמנית".

© יחצ
תגובות