מחדשים: הטלפון החדש של LG יכלול שני מסכים?. צילום מסך מטוויטר

מחדשים: הטלפון החדש של LG יכלול שני מסכים?

המכשיר הבא בסדרת המכשירים הניידים של LG צפוי לצאת בקרוב וכפי שזה נראה כרגע - הוא ישנה את התפיסה שלנו לגבי מכשירים ומסכים

סדרת V החדשה של חברת LG היא מגרש המשחקים של החברה עבור ניסויים חדשניים בכל הנוגע למסך המכשיר. בשנת 2015 פורסם כי LG V10 יהיה עם מסך משני על גבי המסך הראשי, ואת LG V20 הם עקפו עם גרסה משופרת יותר מהקודמת. הבא בסדרת ה- V של החברה הקוריאנית הוא ה-LG V30 שעתיד לצאת בקרוב. כבר עכשיו יש שמועות רבות שאומרות שהטלפון ייצא עם שני מסכים כאשר המסך השני יצא מתחת למסך הראשי. השמועות הגיעו מאוון בלאס ששיתף את העוקבים הרבים שלו בטוויטר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הצילומים של הטלפון שבקרוב אמור לצאת מציגים התקן כמעט ללא מסגרת, מסך שקוף שיכול להוות דרך קלה לקיצורי דרך של היישומים השימושים ביותר בקרב המשתמש, מקלדת, שליטה על עוצמת הקול ועוד. אם תקפלו את המסך השני לפנים הטלפון הראשי תהיה עדיין את האפשרות לראותו, הוא יציג, בעזרת קו קטן את השעה ואת מזג האוויר. בחלק האחורי של הטלפון ניתן לראות מצלמה כפולה.

בלאס ציין כי המעצבים של הטלפון הם "אנשים ישנים" וזה אפשרי בהחלט שה-V30 יראה שונה לחלוטין משאר הסדרה. אנחנו עדיין לא גיבשנו דעה לגבי הדגם החדש והמסתורי. הרעיון נשמע מגניב והוא לא צורך הרבה, אך לא יהיו מסכים חכמים ומעוקלים. 

תגובות