העתיד קרוב מתמיד: רכב חכם שהוא בעצם חדר?. צילום: יוטיוב

העתיד קרוב מתמיד: רכב חכם שהוא בעצם חדר?

זה לא סוד שהעתיד כבר פה, רכבים חכמים בעוד מספר שנים הולכים להיות דבר שבשגרה. אלו בהחלט חדשות מלהיבות, לכן מנסים לשדרג את חלל הרכב. מישהו אמר חדר על גלגלים?

חברת רכבים שבדית (National Electric Vehicle Sweden - NEVS) השיקה לאחרונה את הרכב האוטונומי שלה ברמת עצמאיות גבוהה שהוא גם למעשה חדר מודולרי על גלגלים. מה זה בעצם אומר ומה מיוחד בפיתוח הזה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

בשביל להתאים את הכסאות בצורה שאתם רוצים או כדי לסדר את התאורה וההגדרות הסביבתיות, אתם תשתמשו באפליקצייה ולא יהיה בתוך החדר המדובר לוח מחוונים. מבחינת העיצוב של הרכב הזה מדובר בעיצוב עתידי בזכות המבנה העגלגל שלו וזה מראה חדשני ומתקדם.

© יוטיוב

הייחודיות של הרכב הזה הוא המבנה שלו, האפשרות לעצב את חלל הפנים כפי שאתם תרצו ואולי אפילו לעבוד מבפנים ולהירגע בזמן נסיעה לפגישה הבאה. אתם תוכלו לסדר את הכיסאות כך שרק כיסא אחד יהיה רלווטי ותוכלו להיות זמן לבד, אתם תוכלו לסדר את הכיסאות בצורה חברתית כך שהכיסאות יפנו אחד לשני ואתם תוכלו לסדר את זה בצורת "פגישה", כל הכיסאות יופנו כלפי מצגת שתוקרן על החלון.

בנוסף, החברה החליטה שהיא רוצה להפוך את המיזם הזה לחברתי או לפחות לפתירת בעיות שיש על הכביש, כמו פקקים ארוכים. להפוך את הרכב למשהו חברתי יחסוך רכבים על הכביש ועוד המון בעיות אחרות. לאחרונה, כל נושא הרכבים האוטונומיים מקבל תאוצה בתקופה הזו ולכן ככל הנראה נמשיך לראות עוד פיתוחים שכאלו בזמן הקרוב עם שינויים כאלו ואחרים.

© יוטיוב
תגובות