הסוללה אוזלת? קייס שיטעין אלחוטית את המכשיר שלכם. צילום: יוטיוב

הסוללה אוזלת? קייס שיטעין אלחוטית את המכשיר שלכם

הפטנט שאתם חייבים בתוך הכיס: יום העבודה הוא עמוס והסוללה שלכם אוזלת? יש קייס חדש שיעזור לסוללה שלכם לשרוד עוד יותר. כל הפרטים

הסמארטפונים שלנו מסייעים בכל, אבל כמו כל דבר בטבע יש למכשיר גם חסרונות, הגדול שבהם הוא הסוללה שמחזיקה אותו בחיים. לכן, חברה בשם Mophie החליטה לייצר קייס שיעזור לכם להחזיק את הסוללה קצת יותר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

Mophie, חברת המגנים המטענים הגדולה המפורסמת ביותר, משיקה פיצ'ר חדש בתוך הקייסים שלה. בכדי שלא נצטרך להסתובב עם מכשיר כבד ועם מטען מגושם, המציאה החברה את המגן מטען המתוחכם שלה שעובד קצת אחרת ממה שאנחנו מכירים.

© יוטיוב

תחילה מדובר במגן עור אלגנטי רגיל לחלוטין שמגיע בצבעים כתום, שחור, אדום וכחול. הוא מגיע גם עם צ'יפ קטן שנכנס לשקע הטעינה ולא בולט החוצה. צ'יפ זה מאפשר טעינה אלחוטית למכשירי גלאקסי 8 החדשים ואייפון 7 ו7S. בכדי להתחיל להטעין - עליכם להצמיד את המטען הנייד הנלווה שמגיע במארז יחד עם הכיסוי וכאשר מצמידים אותו לגב הכיסוי הוא מתמגנט ומתחיל להטעין באופן אלחוטי.

היתרונות של פטנט זה רבים, אך נתמקד בשניים; הראשון שבהם הוא האפשרות לשלוט מתי הכיסוי יהיה כבד יותר עם מטען ומתי יהיה כיסוי רגיל ולא מגושם. היתרון השני והגדול יותר הוא שאין צורך להסתבך עם חוטים כלשהם לצורך ההטענה כי היא מתבצעת באופן אלחוטי לגמרי. אז אתם רוכשים?

© יוטיוב
תגובות