MUGO: רשת חברתית חדשה לכל מי שאוהב מוזיקה. צילום מסך מיוטיוב

MUGO: רשת חברתית חדשה לכל מי שאוהב מוזיקה

רוצים לשתף אמן חדש שהתאהבתם בשירים שלו? רוצים שאנשים אחרים ישתפו אתכם באמנים חדשים שהם גילו לאחרונה? בדיוק בשביל זה נוצרה הרשת החברתית MUGO

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו אוהבים לשמוע מוזיקה, כל אחד בסגנונות אחרים וזמרים שונים. אבל האם קרה לכם פעם שהרגשתם שעבר די הרבה זמן מאז שהתחלתם לשמוע שירים חדשים ובא לכם קצת לשמוע משהו חדש? בשביל זה יש את האפליקציה החדשה, MUGO, שהיא מאין רשת חברתית המאפשרת להאזין ולשתף מוזיקה בין משתמשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה דומה במקצת לרשת החברתית הפופולארית, אינסטגרם, שגם בה ניתן לעקוב אחר משתמשים אבל ההבדל ביניהן הוא שהרעיון ב- MUGO הוא שניתן לשתף מוזיקה במקום תמונות או סרטונים בין המשתמשים. אנשים שיש להם אותו סגנון מוזיקלי כמו שלכם יוכלו לקבל ״השראה״ מהמוזיקה שלכם ולנסות שירים חדשים. הרשת החברתית החדשה מאפשרת למספר משתמשים לשמוע את אותם שירים באותן זמן ביחד ומאפשרת לשתף את המוזיקה של כל משתמש על מנת שמשתמשים אחרים יכירו שירים וסגנונות חדשים.

לאפליקציה ישנם מספר פיצ'רים מרכזיים; הראשון הוא בדיקה לאילו משתמשים יש אותו סגנון מוזיקה כמו שלכם ובכך לשמוע שירים חדשים מאותו סגנון שאתם אוהבים, השני מאפשר לבדוק אילו שירים מתנגנים כעת באזורכם ואיזה שירים הם הפופולאריים ביותר באזור שלכם, והאחרון מאפשר לכם להתאים את מצב הרוח לפי שירים מסוימים.

"אם היום אנו חיים בעידן שבו הצורך לשתף תמונות הפך מפרטי לציבורי, אז במקרה של המוסיקה המודל הוא הפוך – המוסיקה מאז ומתמיד היתה חוויה קבוצתית ודווקא בעידן המובייל הפכה לסוליסטית" מסביר מנכ״ל החברה ומוסיף "אנחנו רוצים לעשות למוסיקה מה שאינסטגרם הצליחה לעשות לתמונות". האפליקציה ניתנת כעת להתקנה בחנות האפליקציות גוגל פליי, ואפסטור.

תגובות