חיים קלים: גוגל תעזור לכם למצוא את האימוג'י המושלם. shutterstock

חיים קלים: גוגל תעזור לכם למצוא את האימוג'י המושלם

מכירים את זה שאתם ממש רוצים לשלוח לחבר אימוג'י שמתאים לשיחה או למשפט, אך פתאום אתם לא מוצאים אותו? לנו זה קורה על בסיס יומיומי וזה די נמאס עלינו, אז קבלו את העדכון שיעשה לכם חיים קלים יותר

אתם באמצע כתיבת הודעה, מסומן לצד השני שאתם "מקלי/דה..." כבר שעה ואתם לא שולחים את ההודעה. למה? כי אתם לא מוצאים את האימוג'י שרציתם! למי זה לא קרה לפחות פעם אחת? אז קבלו פתרון מעולה, ותודה לגוגל. השבוע הודיעה חברת גוגל על עדכונים חדשים באנדרואיד. בעקבות העדכון האחרון של החברה בכמה מישורים ויזואלים, החליטה החברה לשפר את המקלדת שלה וליצור דרך הרבה יותר מהירה לשימוש באימוג'י.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

העדכון החדש והמגניב הזה נותן לכם את האפשרות לחפש אימוג'י בדרך פשוטה יותר, על ידי ציור האימוג'י שתרצו במקלדת. לאחר שתציירו את האימוג'י שתרצו, המקלדת תזהה ותציג באופן אוטומטי אימוג'י שקשור לציור. בנוסף לעדכון האימוג'י, גוגל הוסיפה למקלדת Gboard גם את האפשרות להציע זוגות מילים בכדי לעזור לנו להקליד מהר יותר. המקלדת תומכת כרגע ב-200 שפות.

© גוגל

העדכון הזה יגיע לכל משתמשי אנדרואיד בימים הקרובים. אנחנו מאוד אוהבים את העדכון החדש וחושבים שזה יעזור מאוד לכל מי שמשתמש באימוג'ים מוזרים שתמיד נעלמים מהעין דווקא ברגע שצריכים אותם.

© גוגל
תגובות