סיכום שבועי: Far Cry 5, Assassin's Creed ו-SOW. צילום מסך מיוטיוב

סיכום שבועי: Far Cry 5, Assassin's Creed ו-SOW

מה חדש הפעם בעולם הגיימינג? כל הדברים החדשים - תאריכי שחרור, טריילרים, טיזרים ועוד. פרטים חדשים על שלושה משחקים קרובים

כמו בכל שבוע, אנחנו מביאים לכם את מה שחדש ביותר בעולם הגיימינג, והפעם קיבצנו לכם מידע חדש על שלושה משחקים שקרבים ובאים: Far Cry 5, Assassin's Creed ו-Shadow Of War. מוכנים? בואו נצא לדרך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Far Cry 5

המשחק החדש בסדרה יפותח על ידי יוביסופט מונטריאול. המשחק יגיע לPS4, X1 ול-PC ב-27 בפברואר 2018, ויאפשר לכם לחקור את מונטנה בעולם פתוח (לבד או בקו-אופ). שחקני PS4 יזכו בחבילת סקינים חינמיים עם רכישת המשחק. 

 

במשחק אתם תיכנסו לנעליים של שוטר במחוז הופ, מונטנה, בזמן שכת יום הדין בשם "פרויקט שער גן עדן" מנסה להשתלט על המדינה. בנוסף, תיצרו מחתרות בעוד שאתם מנותקים לחלוטין מהעולם בחוץ ותוכלו לגייס בני אדם, בעלי חיים ונשקים למלחמה הקשה הזו.

Assassin's Creed

אתר IGN פרסם תמונה של המשחק החדש בסדרה, שכנראה ייצא בין 2017 ל-2018. ככל הנראה השם של המשחק יהיה AC Origins ולא Empire. המשחק יתרחש במצרים העתיקה והתמונה מציגה לנו את דמותו של גיבור המשחק, ששמו עדיין לא ידוע.

 

ניתן לראות בתמונה שהוא אוחז בקשת ומגן, וכיאה למתנקשים, יש לו סכין מוסתרת על פרק ידו. בנוסף, ניתן לראות שהגלימות שלו נראות מתאימות יותר למזג אוויר מדברי (שרוולים קצרים וצבעים בהירים). ברקע התמונה, ניתן לראות ציור של חרפושית מצרית והירוגליפים בקצה התמונה.

Shadow Of War

משחק ההמשך המצופה למשחק Shadow Of Mordor, שצפוי היה לצאת בחודש אוגוסט, נדחה לאוקטובר. חברת מונולית' הודיעה שנאלצה לעשות את ההחלטה הקשה הזאת ולדחות את תאריך ההשקה, משום שהתחייבה עם המשחק הקודם להביא את איכות החוויה הגבוהה ביותר. מצד שני, החברה הבטיחה פרטים נוספים באירוע E3, אז את הפרטים המלאים נפרסם בהמשך.

 
תגובות