כנראה מסחרי: כבר לא כולם יכולים להוסיף וי ירוק בוואטספ. צילום: GettyImages

כנראה מסחרי: כבר לא כולם יכולים להוסיף וי ירוק בוואטספ

אפליקציות שליחת ההודעות, וואטספ, הפסיקה את האפשרות של משתמשים להוסיף וי ירוק ל שם משתמש שלהם. למה? כנראה סיבה מסחרית. כל הפרטים

בשבוע שעבר שחררה וואטספ עדכון של גרסת הבטא שלה למכשירי Windows Phone. מהעדכון נראה כי וואטספ עומדת לפתוח את השירות העסקי שלה לא בעוד הרבה זמן.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אתר WABetaInfo, אתר העוקב אחרי השינויים בגרסאות השונות של וואטספ, שם לב שהבטא החדשה אינה נותנת שימוש בסימן הוי הירוק בשם המשתמש. בכמה מהנסיונות היה ניתן לראות שהאפליקציה באמת דוחה את השימוש בוי הירוק, למרות שבגרסאות הרגילות של וואטספ עדיין ניתן להוסיף וי ירוק לשם המשתמש.

© gettyimages

החסימה של הוספת הוי הירוק ככל הנראה מרמזת על השקה קרובה של שירות הוואטספ לעסקים. כבר לפני שלושה חודשים דיווח אתר WABetaInfo כי יש הוכחות לקיומה של אפליקציה נפרדת לעסקים קטנים ובינוניים. בשבוע שעבר חשף האתר פרטים נוספים על האפליקציה - עסקים שיאושרו על ידי וואטסאפ יקבלו וי ירוק לצד שם המשתמש, בכדי שהמשתמשים שיקבלו מהם הודעות יוכלו לדעת בוודאות שמדובר בהודעה אמיתית.

© צילום: shutterstock

האתר גם ציין כי עסקים וסלבס יוכלו לשלוח הודעות רק למשתמשים שביקשו לקבל מהם כאלו. העסקים יוכלו לצפות בנתונים כמו כמה הודעות שלחו, כמה מהן הגיעו לאנשים וכמה מהם באמת קראו אותן. עוד יתרון - העסקים יוכלו לשלוח לכל משתמש הודעות בשפה שלו.

תגובות