בקרוב בישראל: שירות תיקוני מסכי אייפון מקוריים. צילום: fotolia

בקרוב בישראל: שירות תיקוני מסכי אייפון מקוריים

חדשות טובות לכל בעלי האייפון בישראל: מעבדת DCS קיבלה את הזכות להיות המעבדה הרשמית של אפל. כל הפרטים

נהרס לכם המסך של האייפון? זה אף פעם לא נעים ואם זה באמת קרה לכם, אתם יודעים שזו הוצאה כלכלית לא פשוטה בכלל. אתמול הודיעה מעבדת DCS שהיא קיבלה את הסמכת אפל לשמש כמעבדת התיקונים הרשמית שלה ובעוד כמה ימים היא תחל לבצע תיקונים למכשירי אייפון ומחשב מאק. למה זה חדש? כי היא תוכל לעשות את זה בחלקים מקוריים של אפל ולא בחלקים תואמים או מחודשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© Shutterstock

מה זה עוד אומר? זה אומר שהמעבדה תהיה מחוייבת לעמוד בתקנים של אפל, כולל עמידה בלוח הזמנים. השירות יהיה זמין בימים הקרובים לכל לקוחות אפל בארץ, גם עבור מוצרים שנרכשו בחו"ל (אך יש להם את אחריות היצרן). כיאה למעבדה, גם אם אין לכם את האחריות הדרושה, תוכלו לשלם כסף ולהחליף את המסך התקול.

חשוב לציין כי ישראל היא בין המדינות הראשונות שקיים בה מודל כזה, הרי בישראל אין נציגות רשמית של החברה ולכן זה מאוד מיוחד. לדברי המעבדה, מעבר לאיכות גבוהה של תיקוני מסך, תוכלו לתקן גם את כפתור הבית. 

אם אתם שואלים כמה זה יעלה לנו, אתם מבינים שהמציאות לא כזו רחוקה ממה שקיים כיום. מסך מקורי של אייפון 6S יעלה 550 שקל ושל אייפון 7 יעלה 670 שקל. למי שאין אייפון הסכומים האלו נשמעים יקרים, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם - מדובר בהוזלה משמעותית של המחירים, שכן עד היום תיקונים כאלו היו עולים בין 8-- ש"ח עד 2000 ש"ח. חברת איידיגיטל שלחה הודעה דומה, מכיוון שהתיקונים יהיו דרך מעבדת DCS, אך הם מציעים מכשיר חלופי לתקופת התיקון מבלי שום עלות נוספת.

תגובות