חופשה נעימה: הגאדג'טים שאתם חייבים בנופש הקרוב. צילום מסך מאינסטגרם

חופשה נעימה: הגאדג'טים שאתם חייבים בנופש הקרוב

בשביל אלו מביניכם שמתכננים חופשה רגע לפני החזרה ללימודים, יש רשימה של גאדג'טים שאתם חייבים לקחת אתכם. ממדבקה שתמנע החלקה בבריכה ועד סקוטר למים

אם אתם מתלבטים איך להפוך את החופשה שלכם לחופשה קלה יותר, אז יש כמה מוצרים שכדאי לכם להכיר. תאמינו לנו, הרשימה הזו יכולה לשנות לכם את הנופש לטובה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מסיכת צלילה

מסכת הנינג'ה הזו היא המצאה טובה למי שלא מסתדר עם המסכה הרגילה. מסיכת הנינג'ה מאפשרת לנשום גם דרך הפה והאף מבלי יותר מדי להתאמץ. אם אתם הולכים לצלול, כדאי שתוסיפו את המסכה לרשימה שלכם.

 

Underwater ninjas!!! . #ninjamask #purealohaadventures #snorkeling #hanaumabay #oahutours #bestofhawaii

A post shared by Pure Aloha Adventures (@purealohaadventures) on

סקוטר למים

אם אין לכם כוח לשחות ואתם רוצים לנוע בתוך המים, זה הפתרון הכי טוב עבורכם. סקוטר שיאפשר לכם לנוע בתוך המים ואפילו הסוללה שלו תחזיק 60 דקות בעומק של 40 מטרים.

רמקול עמיד במים

האומנם אתם מכירים כמה רמקולים כאלו, אבל הרעיון הוא מה שחשוב. בין ה-Wonderboom של חברת UE או של הרמקול שאתם רואים בתמונה המצורפת, הרמקולים האלו הופכים להיות מיוחדים ומשנים אווירה בשניות.

כספת לחוף הים

קשה לשמור על הדברים בים, ובדיוק בשביל זה המציאו את הכספת לחוף הים. כל המ שעליכם לעשות הוא להכניס אותה לתוך האדמה ונועלים אותה. זה יגרום לכך שכל הדברים שלנו יהיו שמורים ולא תצטרכו לההשאיר שומר בחוץ בזמן שכולם במים והוא מתייבש לבד.

מדבקת דבק לכף הרגל

אחת הבעיות בבריכה זה שאפשר להחליק. עם ההמצאה הבאה אתם לא תחליקו יותר, ותחסכו לעצמכם סימנים על הגוף. ההמצאה היא מדבקה שמדביקים לכף הרגל והיא מונעת החלקות.

הכלי שיש בו הכול

ההמצאה הזו תאפשר לכם לקחת כלי אחד שיש לו שימושים רבים. בכלי אחד הוא משמש כסכין, פותחן, קולפן ועוד שימושים רבים. עליכם להביא את הכלי לחופשה וזה חוסך לכם לעשות רשימה של כלים דרושים ולשכוח חלק מהם בבית.

מסנן מים

אם נגמרו לכם המים באמצע החופשה, תוכלו להשתמש בהמצאה הבאה כדי לסנן לכם מים מכל מקור מים זמין.

אוהל ערסל

אוהל ערסל הוא ערסל שהופך לאוהל, ההמצאה הזו זו בחירה טובה לטיול בטבע. בנוסף, האוהל עמיד נגד מים וישמור עליכם בגשם, כך שזה מונע לקחת עוד תוספים שמגינים ממצבים שונים.

 

Relax. Refresh. Recharge.#flyingtent #killnothingbuttime #beautyisoutthere #outdoorfn #outdoorshow

A post shared by flying tent (@flying_tent) on

פנס ומטען

הגאדג'ט הזה הוא פנס שנשלט על ידי הטלפון והוא יכול להטעין לכם את המכשיר, או כל מוצר חשמלי עם הספק מתאים. תקחו את זה אתכם לקמפינג וכך לא תצרכו לדאוג לאור ולטעינה למכשירים שלכם.

מעמד מטעין ומבשל

מעמד שמטעין ומבשל דברים בעזרת הזרדים והמקלות שסביבכם, המצאה מאוד שימושית שאתם חייבים לקחת לחופשה.

צמיד בטיחות

כאשר אתם צוללים במים, וחס חלילה קורה משהו, חובה שתהיה לכם דרך המלטות. אם אתם מרגישים בסכנה רק משכו בחוט וישתחרר בלון שיעלה אתכם למעלה ויהפוך למצוף.

 

This wristband could save lives from drowning. #gigadgets #kingii #lifesaver

A post shared by GI Gadgets (@gigadgets) on

(מקור)

תגובות