המילטון השיקה הבוקר את מכשיר הדגל, Xiaomi Mi 6. צילום מסך מיוטיוב

המילטון השיקה הבוקר את מכשיר הדגל, Xiaomi Mi 6

מאז שהוציא את הרדמי נוט 4, אין אחד שלא שמע או רכש את המכשיר הזה. לאחר הצלחה מסחררת, החברה משיקה את מכשיר הדגל שלה, ה-Mi 6. כל הפרטים על ההשקה

עד עכשיו הכרנו אותו רק בחו"ל, עכשיו הגיע הזמן שלו בארץ. מכשיר שחברה בעלת שם סיני הוציאה אותו, לא נופל ממפרטי המכשירים האחרים. מה מחדשת פה חברת שיאומי עם המכשיר החדש ועד כמה הוא באמת נחשב כבשורה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החברה טוענת שהמכשירים שלה הם תוצרים מדויקים של הצעות ובקשות לקוחות החברה ברחבי העולם. הנושאים שהיא שמה בדגש הם שדרוג המצלמה, הארכת משך חיי הסוללה ושדאוג איכות השמע. לא נרחיב על החברה עצמה, אלא נעבור ישר למכשיר עצמו.

 

ה-Mi 6 מגיע עם המעבד Qualcomm Snapdragon 835, בעל 8 ליבות במהירות של עד 2.45 גיגה הרץ. המכשיר כולל צג בגודל 5.15 אינץ', רזולוצייה של 1080X1920, זיכרון אחסון של 64GB (בלי האפשרות להרחיב) וזיכרון מעבד של 6GB RAM. הסוללה של המכשיר בנפח של 3,350 מיליאמפר. המכשיר מגיע עם גרסת אנדרואיד 7.1.1 וכוללת גם את ממשק המשתמש של שיאומי, MIUI8. 

© יח"צ - המילטון

מול מפרט חזק במיוחד, עומד גם עיצוב נקי שעשוי מזכוכית ונירוסטה. העיצוב נראה טוב, אך זה במבט חטוף אתם יכולים להתבלבל ולחשוב שיש לכם אייפון ביד. למכשיר יש מערך צילום כפול: הוא כולל 2 מצלמות ראשיות (מצלמה עם עדשה רחבה 12MP ומצלמה בעלת עדשת 12MP). לעדשות יש אפשרות של יצירת עומק שדה חד, כזה שיאפשר לכם לצלם בפורטרייט מוד. מצלמת הסלפי עומדת על 8MP. 

אם הזכרנו אפל, שיאומי החליטה להמשיך את קו המוצרים של אפל, והחליטה שלא יהיה שקע אוזניות במכשיר. להבדיל מאפל, הם כוללים בערכה שלהם מתאם לחיבור אוזניות, רק למי שרוצה. הסוללה במכשיר היא כאמור 3,350 מיליאמפר, צורך פחות סוללה מהמכשירים הקודמים והוא מגיע עם מטען מהיר.

© יח"צ - המילטון

את המכשיר אפשר לרכוש אצל הצפעילות פלאפון ופרטנר, ברשתות KSP, אייבורי, בסט מובייל, אופיס דיפו, אייסייל ובחנויות נבחרות. המכשיר משווק בישראל בצבע שחור, מגיע עם אחריות יצרן לשנתיים ויעלה 2,199 ש"ח. 

תגובות