X: מתי המכשירים החדשים של אפל יגיעו לארץ?. מתוך ההכרזה של אפל

X: מתי המכשירים החדשים של אפל יגיעו לארץ?

אחרי אירוע ענקי שעשתה החברה בבניין החדש על שמו של סטיב ג'ובס, הגיע הזמן לדעת מתי המכשירים יגיעו לארץ. סיכום קצר על האייפונים שיצאו ומתי יגיעו לארץ, כל הפרטים

האירוע של אפל היה לפני כמה ימים וחשפו עבורנו את המכשירים החדשים, אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון X. בנוסף, הזכירו את הטלוויזיה ואת השעון, אבל אלו חדשות צדדיות ליד האייפון החדש. התגלה התאריך שהאייפונים יגיעו לארץ, מוכנים?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© מתוך ההכרזה

כידוע, גולת הכותרת של הערב הייתה האייפון X. עיצוב אחר לחלוטין, מסך בגודל 5.8 אינץ', נטול שוליים. החלק האחורי של המכשיר עשוי מזכוכה קשיחה. מה זה אומר תכלס? כפתור הבית של המכשיר הולך לפח ובמקומות נכנסת טכנולוגיית ה-FaceID, מה שמאפשר לכם להיכנס למכשיר על ידי תווי הפנים שלכם. ההבטחה שהמכשיר יזהה אתכם בכל שינוי שתעשו במראה. זה מאפשר המון פיצ'רים כמו אימוג'ים מותאמים אישית (בשם אינמוג'י). בנוסף, למכשיר יש טעינה אליוטית ללא צורך כבל טעינה.

מה הקאטץ' בסיפור? המחיר של המכשיר יעלה החל מ999 דולר, ולפי דיווחים עלול להיות במלאי מוגבל בלבד בחודשים הראשונים. אם אתם שואלים את עצמכם מתי המכשיר יגיע לישראל, אין תשובה עדיין בידינו מכיוון שאין את הפרטים האלו עדיין. ואילו בעולם, המכשיר מגיע ב-3 בנובמבר. מתי יגיע לישראל? כאמור לא ידוע.

© מתוך ההכרזה

בנוסף, החברה השיקה עוד שני אייפונים, ה-8 וה-8 פלוס. הרגיל בעל מסך 4.7 אינץ' והגדול בעל 5.5 אינץ' ושניהם עם העיצוב שאנחנו מכירים. למרות זאת, למכשיר יש עיצובב חדש שכולו זכוכית. המצלמה מפותחת יותר עם מצבים חדשים כמו "תאורת פוטרט". גם במכשיר הזה קיימת אפשרות של טעינה אחלוטית. שני המכשירים יושקו ב-28 בספטמבר פה בארץ, בסמוך למועד ההשקה בחו"ל (ה-22 בספטמבר) וכנראה יעמוד על מחירים קרובים מאוד למחירים בחו"ל.

© הכרזה
תגובות