הכי ויראלי: אלו הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב ב-2017. צילום מסך מיוטיוב

הכי ויראלי: אלו הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב ב-2017

סוף השנה האזרחית מתקרב אלינו ויוטיוב מסכמת שנה. רוצים לדעת מהם הקליפים הנצפים ביותר בארץ ובחו"ל? איזה סרטונים היו הכי פופולריים השנה?

יוטיוב מסכמת שנה וויראלית לחלוטין, כפי שאנחנו מכירים, בסמל ה-Rewind. כבר כתבנו עבורכם על סרטון ה-Rewind הישראלי וגם על הבינלאומי, ועכשיו הגיע הזמן להכיר את הסטטיסטיקה לגבי הסרטונים והקליפים שהיו פופולריים בארץ ובעולם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יוטיוב פרסמה את רשימת הסרטונים והקליפים הנצפים ביותר בעולם ובארץ, ואנחנו לא מופתעים בכלל. בעשרת הסרטונים הכי נצפים, פותח הרשימה הוא "אצל הדודה והדוד" של נועה קירל ואגם בוחבוט והמקום השני ברשימה זה "טודו בום" של הצמד סטטיק ובן אל. "טניה" (לידוי, אסטמה ושקד), "גשם גשם מטפטף", "זהב" ו"הילדים של קסטרו עם סטטיק ובן אל" ממשיכים את הרשימה. לאחר מכן "לא חוקית" ו"חפש אותי בראשון" של אגס קימל, ומי שחותם את הרשימה זה "קדאווה" (לידוי, אסטמה ושקד) ו"מועדון החברים של מיקי מאוס".

רימייק מוצלח במיוחד
רימייק מוצלח במיוחד © צילום מסך מיוטיוב

ברשימת הקליפים הכי נצפים בישראל ניתן לראות בין הקליפים המקומיים גם לא מעט קליפים בינלאומיים שכבשו את הישראלים. "טודו בום" ו"זהב" של סטטיק ובן אל, פותחים את הרשימה ובהמשך ניתן למצוא גם את "דספסיטו" (לואיס פונזי), "Shape Of You" (אד שירן), "קרמלה" (משה פרץ), "Swalla" (ג'ייסון דורולו), "תבואי היום" (אייל גולן), "לזאת שניצחה" (עדן בן זקן) ו"פעם בחיים" (עומר אדם). מי שחותמת את הרשימה היא עדן בן זקן עם "רציתי".

במקביל, שלושת הקליפים הנצפים ביותר בעולם הם "דספסיטו" (לואיס פונזי), "Shape Of You" (אד שירן), "Mi Gente" (ג'יי בלבין ו-ווילי וויליאם). בקטגוריית הסרטונים הכי נצפים בעולם, שלושת המככבים הם "The Mask Singer 2", השיר של אד שירן "Shape Of You" בביצוע של Kyle Hanagami Choreography וסרטון הספורט של Dude Perfect שהוא "Ping Pong Trick Shot 3".

© צילום מסך מיוטיוב

בנוסף לרשימת הקליפים והסרטונים, החברה מאתגרת אתכם ורוצה לראות עד כמה אתם הייתם ערים לסרטונים השונים שהיו וויראלים. היא יצרה משחק אונליין בין משתמשים אחרים, שם תשחקו מול אנשים אחרים בעולם ותצטרכו לענות על שאלות שקשורות לסרטונים שונים. מוזמנים לשחק ולראות עד כמה אתם מכירים.

תגובות