וואטסאפ מציגה: אפשרות שנותנת לפתוח עמוד עסקי. צילום מסך מיוטיוב

וואטסאפ מציגה: אפשרות שנותנת לפתוח עמוד עסקי

עד היום עסקים שרצו לתת שירות דרך אפליקצית המסרים וואטסאפ היו חייבים לעשות זאת דרך חשבון רגיל. כעת, הם יוכלו לפתוח עמוד עסקי נוח. איך ניתן לעשות זאת?

אפליקצית המסרים וואטסאפ משמשת עסקים רבים למתן שירות. אך שירות זה נעשה דרך חשבון סטנדרטי ולא היה הבדל בין מספר של עסק לבין מספר של אדם פרטי. כעת, וואטסאפ באה לפתור זאת באמצעות אפליקציה חדשה שתאפשר לעסקים לפתוח חשבון עסקי הכולל גם שעות פתיחה ופרטים נוספים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאפליקציה קוראים "Whatsapp Business", כלומר וואטסאפ עסקי. באפליקציה ניתן לפתוח עסק ולהוסיף לו פרטים שונים עליו כמו תיאור, כתובת דוא"ל, אתר אינטרנט וכתובת. עם זאת, ניתן להוסיף תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות, הודעות שמציגות את העסק, וגם לראות סקירה סטטיסטית ובדיקה שהכל תקין. ניתן להיכנס לחשבון עסקי גם דרך המחשב, באותה דרך שנכנסים לחשבון רגיל.

© צילום: Shutterstock

לקוחות ואנשים שפונים אל החשבונות העסקיים, שלא צריכים להוריד אפליקציה חדשה אלא עובדים עם האפליקציה הרגילה, ידעו שמדובר בחשבון עסקי, כלומר יהיה סימן קבוע לכל החשבונות העסקיים. עם הזמן, חברת וואטסאפ תחל ליצור קשר עם העסקים ותוודא כי אכן מדובר בחשבון רשמי של הגוף שהוא מייצג ויתווסף סימן המאשר כי החשבון מאומת. ניתן גם לחסום ולדווח על עסקים.

ניתן כבר עכשיו לפתוח עסק בוואטסאפ במכשירי אנדרואיד בלבד באינדונזיה, איטליה, מקסיקו, בריטניה וארה"ב. מספר המדינות אשר תומכות באפליקציה לאט לאט גדל, וצפוי להגיע לישראל בשבועות הקרובים. וואטסאפ אומרים שיש עוד מה לחכות וצפויים שדרוגים לאפליקציה.

תגובות