מחיר נמוך: בנדא משיקה בארץ את הרחפן DJI Tello. צילום מסך מהאתר של החברה

מחיר נמוך: בנדא משיקה בארץ את הרחפן DJI Tello

אתמול (ג') השיקה חברת בנדא את רחפן זעיר של חברת DJI שנקרא Tello. כמה הוא יעלה בארץ ומה מיוחד בו? כל הפרטים

חברת בנדא מגנטיק, היבואנית הרשמית של חברת DJI, השיקה אתמול את ה-DJI Tello. ה-Tello הוא רחפן קטן, עם נתונים איכותיים במיוחד. הרחפן הוא פרי שיתוף פעולה בין החברה לבין שתי חברות נוספות: Intel ן-RYZE.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מעבד של חברת Intel, צילום באיכות HD, מצלמה בעלת עדשת 5MP, טכנולוגיית Positioning Vision, המאפשרת שליטה מדויקת על המרחק וונחיתה מדויקת במקרה של חוסר קשר עם הרחפן, המראה ונחיתה אוטומטיות ואפליקצייה יעודית בשם "Tello App" - כל אלו כלולים בתוך ה-Tello החדש.

הרחפן Tello
הרחפן Tello © יחצ

דרך הרחפן תוכלו לצלם ב-360 מעלות, בדיוק אחרי שהשתמשתם בשיטת ההטסה "Throw & Go" שיש ברחפן או העלתם את הרחפן מכף היד שלכם. בשביל אלו שלא יודעים להטיס רחפן, יש ל-Tello מצב שמלמד אתכם להטיס. לרחפן הזעיר יש טווח טיסה של עד 100 מטרים וחיי סוללה של עד 13 דקות. הוא עולה בארץ 599 שקלים, ויהיה אפשר להשיג אותו בחנויות נבחרות. בנוסף, ברכישה תזכו לאחריות ושירות למשך שנה שלמה.

בנוסף, החברה השיקה את ה-DJI Osmo Mobile 2, מייצב מכשירים סלולרים ומאפשר לכם לצלם בצורה מקצועית: צילום פנורמי, צילום בהילוך איטי, מעקב אחר אובייקט ועוד הרבה תכונות במוצר שיעזרו לכם לצלם בקלות. המכשיר שוקל 450 גרם בלבד ויש לו 15 שעות שימוש רצופות. המכשיר יהיה זמין בחנויות מתמחות במהלך השבועיים הקרובים ויעלה 699 שקלים. גם פה, קיימת אחריות ושירות למשך שנה.

האוסמו
האוסמו © יחצ
 
תגובות