הסוף? כך כוכבי "חיים בחארטא" עבדו על כולם. צילום: ענת מוסברג

הסוף? כך כוכבי "חיים בחארטא" עבדו על כולם

כוכבי סדרת הוולוגים המצליחה פרסמו בשבוע שעבר את הולוג האחרון שלהם, אלא שבסוף הסרטון הם הוסיפו משהו שעורר את חשדם של המעריצים

במשך 71 ולוגים יומיים מדירת הפנטהאוז של כוכבי הרשת - "חיים בחארטא": קווין רובין, רז ספני, דניאלה קריסטיה, שרון ליברמן וגל רובינשטיין, שכבשו את הרשת עם מעליליהם היומיים, מתיחות, אתגרים ולא מעט צחוקים ושטויות. בשבוע שעבר הם העלו סרטון תחת השם ה"ולוג האחרון" שהכיל סיכום תקופה של החבורה מול המצלמה, דברי פרידה ולקט של רגעים מרגשים משלל הולוגים שעלו. גולשים רבים מיד התאכזבו מהבשורה שהלהיט היומי שלהם סיים את שידוריו, אך גולשים אחרים שמו לב למשהו מפתיע במיוחד בסוף אותו הולוג האחרון ומיד העלו תיאוריות קונספירציה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גולשים רבים שמו לב שממש לכמה לכמה מאיות שנייה מופיעה בסוף הסרטון שקופית מהירה ובו התאריך 22.4.2018 ומתחתיו מופיע לינק מיוחד שאם לוחצים עליו נפתח חלון ובו תמונה שבה כתוב באנגלית: "בית חדש".

 

כמובן שאלו שקלטו את הדבר מיד מהרו לפרסם כי ה"חארטא גאנג" עבדו על כולם, כהרגלם, וכי הם בטוחים שכוכבי חיים בחארטא יחזרו בתאריך המדובר להמשך סדרת ולוגים אך הפעם בבית חדש לגמרי.

השקופית שגרמה לסערה © צילום מסך מהולוג

קווין ורז, מכוכבי החבורה, מסר לנו בתגובה: "מרגש לראות שיש עניין סביב הפרויקט החשוב והכייפי הזה, בקרוב הפתעות חדשות ומסקרנות".

השקת חיים בחארטא. כתב: תומר כרמלי | צילום: שמיר אלבז | עריכה: גיא פוקס
 

 

תגובות