הפתרון המושלם? מוצר חדש שמגן על הטלפון בכל נפילה. צילום מסך מיוטיוב

הפתרון המושלם? מוצר חדש שמגן על הטלפון בכל נפילה

הכירו את ה-ADcase, "כרית האוויר" החדשה לאייפון שלכם. מדובר במגן שפותח את עצמו כשהטלפון נופל, ומגן עליו בצורה קצת אחרת ממה שאתם מכירים

מספר סטונדנטים מגרמניה המציאו מגן לסמארטפון שלכם שיתפקד בדיוק כמו כרית אוויר שיש כיום במכוניות. כמו שמכוניות פותחות כריות אוויר כשהן קולטות פגיעה חזקה באוטו, כך גם ה-ADcase. שכשהוא קולט שהטלפון נופל, הוא מיד פותח סוג של ארבע כריות אוויר בצורת רגליים שבולמות את הטלפון מפגיעה וכך לא נגרם לטלפון שום דבר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אותו מגן לסמארטפון, שהומצא על ידי פיליפ פרנצל, מהנדס באוניברסיטת 'אלן' בגרמניה, בנוי בעזרת שמונה סלילים מתכתיים שבעזרתן הטלפון נשמר ולא נפגע מהנפילה. מפתחי המגן הסבירו שמשך הזמן של הנפילה החופשית של המכשיר משמש כדי לחשב את הגובה ואת מהירות התנועה וכך המגן ידע אם המכשיר נופל או רק מונח.

 

מפתחי המוצר גם כן הסבירו שארבעת "הרגליים" של המגן נפתחות מפינות המכשיר כאשר הוא קולט שהמכשיר בזמן נפילה חופשית ולאחר מכן ניתן לקפל את אותן "רגליים". הדבר מאפשר למגן של הסמארטפון מראה נורמלי וגם לשמור על הטלפון מפני פגיעה. המגן בינתיים מותאם למכשירי אייפון 6 ומעלה ואינו ניתן לקנייה אך החברה אישרה כי בקרוב מאוד יהיה ניתן להזמין אותו מאתר מימון ההמונים Kickstarter. 

תגובות