מסך מתקפל ב-8,000 ש"ח: סמסונג חשפה מכשירים חדשים. צילום: סמסונג יח"צ

מסך מתקפל ב-8,000 ש"ח: סמסונג חשפה מכשירים חדשים

אמש (ד') נערך האירוע השנתי הגדול של חברת סמסונג, בו חשפה את מכשירי הדגל החדשים שלה; ארבעה מכשירים בסדרת ה-S10, צמידים, שעוני ספורט ואת גולת הכותרת הגלקסי פולד - הסמארטפון בעל מסך מתקפל. כל הפרטים

כמיטב המסורת של ענקיות טכנולוגיה, החושפות מדי שנה את מכשירי הדגל החדשים שלהם, אתמול היה זה הלילה של סמסונג. אחרי לא מעט השארות, דיבורים והדפלות - הנה הפירוט על המכשירים החדשים שהחברה הקוריאנית חשפה הלילה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את הערב פתחה סמסונג עם מכשיר ראשון מסוגו בשוק, הGalaxy Fold, המשלב בין טאבלט לסמארטפון - זאת באמצעות המסך המתקפל שלו. כאשר הוא פרוס, המכשיר מאפשר לבצע כמה פעולות במקביל (מולטי-טאסקינג) דומה למחשב עם מספר חלוניות פתוחות בו זמנית. כשמקפלים אותו הוא משמש כסמארטפון רגיל עם מסך בגודל 4.6 אינץ', וכמסך טאבלט גודלו הוא 7.3 אינץ'. המכשיר עצמו מצוייד בנפח אחסון של עד 512 GB ו-12 ג'יגה ראם. הוא בעל שש מצלמות - שלוש בגב המכשיר ושלוש נוספות כמצלמות סלפי. המכשיר יגיע בארבע צבעים: שחור, כסוף, כחול וירוק ליים. כל התענוג הטכנולוגי צפוי לעלות כ-1,980 דולר (מעל ל-8,000 שקלים). ויושק בחנויות החל מה-26 באפריל.

 

לצד הגלקסי פולד, השיקה סמסונג את ארבעה מכשירי גדל חדשים לגרסת ה-S שלה; ה-S10, S10 פלוס, S10E ו-S10 5G. להבדיל מהמכשירים הקודמים, מכשירי ה-S10 כוללים מסכים המתפרסים כמעט על כל פני החלק הקדמי שלהם - כאשר גם את החלק המתכתי מסביב למצלמה הקדמית הם הורידו וכעת היא נראת כחלק מהמסך. ה-S10 יגיע עם מסך של 6.1 אינץ', ארבע מצלמות (אחת קדמית ושלוש אחוריות), זיכרון פנימי של עד 8 ג'יגה ראם ונפח של עד 512 ג'יגה בייט. מחירו צפוי לעמוד על 3,600 שקלים. ה-S10E מגיע עם מסך 5.8 אינץ', שלוש מצלמות (אחת קדמית ושתיים אחוריות) זיכרון של עד 8 ג'יגה ראם ונפח של עד 256 ג'יגה. מחירו צפוי לעמוד ל-3,000 שקלים. וה-S10 פלוס יגיע עם מסך של 6.4 אינץ', חמש מצלמות (שתיים מקדימה ושלוש בגב המכשיר), זיכרון פנימי של עד 12 ג'יגה ראם ונפח של עד טרה בייט (1TB). ומחירו צפוי לעלות בהתאם לנפח האחסון הכל מ-4,000 שקלים.

סדרת ה-S10
סדרת ה-S10 © צילום: סמסונג יח"צ

בנוסף לסמארטפונים השונים, חשפה אמש סמסונג גם אוזניות ושעון חכם. אוזניות אלחוטיות חכמות - הגלקסי באדס. הן אלחוטיות, ניתן להפעיל אותם באמצעות העוזרת הקולית של סמסונג, ביקסבי, והן צפויות להגיע לחנויות כבר ב-8 במרץ. בנוסף אליהן, חשפה סמסונג את הגלקסי Watch Active - שעון חכם הכולל פונקציות כמו מדידת לחץ דם, ניטור שינה, עמידות בפני מים והטענתו באמצעות הצמדה למכשיר הסמארטפון.

השעון החכם של סמסונג
השעון החכם של סמסונג © צילום: סמסונג יח"צ



 

תגובות