טכנולוגיה ישראלית: לנובו מציגה משקפיי מציאות רבודה. יחצ

טכנולוגיה ישראלית: לנובו מציגה משקפיי מציאות רבודה

הישג להייטק הישראלי - בשיתוף עם Lumus הישראלית, לנובו משיקה את משקפיי המציאות הרבודה הראשונים שלה. שמם הוא ThinkReality A6. כל הפרטים

המציאות הרבודה היא תחום שגדל וגדל בשנים האחרונות, כאשר יצרניות טכנולוגיה ענקיות מנסות לכבוש את הקהל עם המוצר שלהן. לנובו מציגה משקפיי מציאות רבודה מתקדמים, השוקלים 380 גרם, ומספקים רזולוציה של 1080p בכל עין, טווח צפייה של 40 מעלות, 2 מצלמות, חיישני עומק וחיישן RGB. כל זאת כדי להתאים את המידע לעין של המשתמש. תקבלו גם שלט 3Doff שאיתו תבצעו אינטרקציה עם חפצים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Quanta, יצרנית רכיבי מחשבים מובילה, חתמה לפני כ-18 חודשים על הסכם לפיו היא תייצר את המנוע האופטי של Lumus - חברה ישראלית העוסקת באופטיקה וטכנולוגיה. הייצור של המנוע של Lumus איפשר שיתוף פעולה עם לנובו ליצירת ThinkReality A6, המכשיר הראשון שמשתמש בטכנולוגיה. 

 

"כאשר ענקית טכנולוגיה כמו לנובו בוחרת באופטיקה עבור מכשירי ה-AR שלה, היא יודעת שלאותם רכיבים יש השפעה משמעותית על החוויה והביצועים של המוצר הסופי", אומר ארי גרובמן, מנכ"ל Lumus. "אנחנו גאים מאוד שלנובו בחרו לשתף איתנו פעולה, מכיוון שברגע שמדובר בייצור המוני של משקפיי AR עם ביצועים מעולים, האופטיקה של Lumus היא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר בשוק היום לכל יצרן OEM".

תגובות