לטחון ולזלול: השדרוג החדש לאוכל שכולם מדברים עליו. צילום מסך מאינסטגרם

לטחון ולזלול: השדרוג החדש לאוכל שכולם מדברים עליו

בימים האחרונים נחשפנו לסרטוני רשת שונים של כמה מהכוכבים הבולטים בהן נראה כי הן עלו על שיטה מיוחדת לשדרוג כל אוכל אפשרי. מסתבר שלא רק הם התלהבו מהפתרון - גם הקהל שמיהר לרכוש אותו ולחסל את המלאי בתוך ימים

בשיתוף עם יוניליוור

מרגישים לפעמים שחסר לכם משהו באוכל או בכל דבר אחר, ולשם שינוי לא מדובר במלח או פלפל? זה בדיוק מה שמציע מוצר חדש שכבש את הרשת, הפך לסולד אאוט תוך מספר ימים ואף הגיע עד לכוכבות הרשת האהובות וביניהן: שירלי לוי ואורן גל. אבל על מה מדובר בכלל?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הרשת מלאה בפתרונות יצירתיים לאוכל, אבל הגיע הזמן גם לאחד תוצרת ישראל וכזה שבהחלט לא צריך להתאמץ עבורו בכדי להגיע לתוצאה מעולה. החל מהשבוע שעבר הרשת התמלאה באנשים שטוחנים "כריות" ומפזרים אותן על שלל דברים. אז אם נתקלתם בימים האחרונים בפרסומים שונים על מתחנה חדשה בשם Magic Dust, נסביר כי מדובר במוצר חדש ומיוחד הנועד לטחון בתוכו את מותג דגני הבוקר המוביל לבני הנוער - "כריות".

 

 

בימים האחרונים היה ניתן לרכוש את המוצר ולנסות בעצמכם להוסיף תיבול חדש לכל מה שתרצו - בין אם רציתם לשדרג את המילקשייק, העוגיות, הפופקורן, נר ריחני או כל דבר אחר, ובין אם סתם רציתם לאתגר את עצכם גם בטעימות מיוחדות ממש כמו כוכבי הרשת או העמודים הגדולים. המטחנות נמכרו באתר ייעודי שהפך לפופולרי, ובתוך ימים ספורים כל המטחנות הספיקו להימכר. הלוואי שיביאו עוד!

על מה הכי הייתם רוצים לטחון כריות? ספרו לנו!

בשיתוף עם Unilever (כריות)

תגובות