עכשיו תורי: אוראל צברי הוא הכוכב הקורע החדש ברשת. צילום: מאי סביר

עכשיו תורי: אוראל צברי הוא הכוכב הקורע החדש ברשת

הגיע הזמן שנכיר עוד כוכב רשת מצחיק במיוחד. הוא מצטיין בחיקויים והוא מככב לא מעט בוולוגים של קווין רובין. כעת הגיע הזמן להכיר אותו קצת יותר מקרוב - אוראל צברי עונה על שאלון הכוכבים החדשים שלנו

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - אוראל צברי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"אני אוראל צברי, בן 25 מרחובות, קומיקאי, חקיין, ושחקן, ויחסית לאחרונה גם יוטיובר!"

משפט הפתיחה שלי:

"מה קורה? באתם להתאהבל?"

© צילום: מאי סביר

איך התחלתי?

"פגשתי את קווין רובין על הסט של 'תעשה לי סאב', סדרה עם טום באום וקווין ששודרה בערוץ הילדים ומאוד התחברנו. אחרי כמה זמן, כשקווין פתח את הערוץ החדש שלו, הוא הציע לי להצטרף אליו לוולוגים. זה בעצם קרה בינואר ומאז אני קבוע איתו בערוץ ונהנה מכל שנייה!"

מה מיוחד אצלו בערוץ?

"בערוץ עם קווין אנחנו לא נמצאים בלוקיישן אחד, אלא זה מאוד מגוון, כל פעם מגיעים כדי לחוות חוויה חדשה, עושים אתגרים, עושים שטויות ומתאהבלים (כמו שאני תמיד אומר), וזה מה שמיוחד בערוץ שלנו".

 

האמת מאחורי הסרטונים שלי ביוטיוב

"יושבים עם קווין, יוני חרל''פ אחראי התוכן ויועד הצלם, וזורקים רעיונות וכותבים אותם, ותוך שבוע שבועיים הם כבר מבוצעים, לפעמים גם יום אחרי, ממש מפיקים את הכל מאפס, וזה החלק הכיף, לקחת חלק ביצירה".

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"חד משמעית קווין רובין. אין פה אפילו צל של ספק. הוא פתח בפניי את עולם הרשת, ואני שיא המודה לו על כך ועל ההזדמנות!"

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"יש כמה כאלה! עם גל זהבי כי בטוח יהיה טעים ומצחיק איתו, עם ליאל אלי כבר שיתפתי פעולה בתוכנית מלווה ל-2025 ב'קשת', והיה כיף ענק ובא לי שוב. בכללי כל שיתוף פעולה יכול להוליד דברים מצחיקים מאוד אז אני מצפה לעוד המון שיתופי פעולה!"

© אינסטגרם

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"אוהב מאוד את שחר חסון! תמיד כיף לצחוק, ומאוד משחרר אחרי יום ארוך, לשבת לראות סטנדאפ טוב ופשוט לצחוק בקולי קולות".

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"מאוד אהבתי לעשות את הסרטונים בהם התחפשנו לזקנים! ובכללי תמיד אוהב לעשות דמויות, תמיד אוהב לשחק ולאהבל אנשים, זה הכי כיף!"

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"היתרון הוא לגמרי שכל אחד יכול ליצור, כל אחד יכול לקבל במה, ואם הוא עושה את זה טוב, איכותי, מצחיק, אז גם הוא כנראה יצליח ויקבל הכרה, מה שפעם היית יכול לקבל רק דרך מסך הטלוויזיה אם היה לך מזל וקשרים".

© צילום: מאי סביר

הצד הפחות טוב - לדעתי הקלות הבלתי נסבלת שיש לאנשים יד קלה על המקלדת, והם לא חושבים לפני שהם כותבים לפעמים, לא זוכרים שיש אנשים מאחורי המסך... הכלל שלי עם עצמי: אהבת - תגיב ותפרגן, תפיץ אהבה, לא אהבת – דפדף הלאה, העולם יתקיים גם בלי הדעה הרעה שלך".

מה הדבר הכי מאסט שחייב להיות בערוץ יוטיוב?

"כיף, צחוקים ועניין. אם אין אחד מהשלושה, פחות אנשים יתחברו. אם אתה נהנה לעשות ולצלם את מה שאתה מצלם, זה גם עובר למסך ואנשים נהנים".

תגובות