מייזו מציגה: Meizu Note 9 - מכשיר דגל ב-999 ש"ח. צילום: אלון רזניק

מייזו מציגה: Meizu Note 9 - מכשיר דגל ב-999 ש"ח

Meizu Note 9 מגיע גם לישראל, והוא מציע מערך צילום כפול וחדשני, סוללה חזקה, ומפרט של מכשיר דגל מהשורה הראשונה. כל זה במחיר של 999 ש"ח. כל הפרטים

הטכנולוגיה רק ממשיכה להתפתח ולהניב פירות, וכעת, לאחר שנשמעו שמועות רבות בנושא, הגיע הטלפון החדש של חברת מייזו הסינית לשוק הישראלי, ה-Note 9. על פי הנראה, הוא מהמוצלחים של החברה. רשת האלקטרוניקה באג, היא זו שאחראית על ייבוא Meizu לישראל, שם יהיה ניתן לרכוש את המכשיר. אמנם השם שלו מטעה, הוא note 9 ולא m9 note, אך הוא לגמרי ממשיך את הסדרה הפופולארית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל בתכונות המצלמה, שהן בולטות בין כל התכונות של המכשיר החדש. יש ל-note 9 שתי מצלמות אחוריות: אחת בעלת 48 מגה-פיקסל והשנייה בעלת חמישה מגה פיקסל. עם זאת, במצלמה הקידמית ישנה מצלמה אחת, בעלת 20 מגה פיקסל. במצלמת המכשיר תוכלו למצוא AI מובנה, צילום לילה משופר ואפקט יופי טבעי יותר. מערכת ההפעלה היא Flyme 7 המבוססת על אנדרואיד 9. 

 

המכשיר מגיע עם תכונת משחק ייחודית שתתאים את כל השימוש בטלפון. "מצב משחק" יגרום להפחתת התראות, שיחות והודעות, הוא יידע להקצות זיכרון RAM ייעודי שיוקדש למשחק בלבד, כדי לאפשר להם ביצועים חלקים ומהירים יותר, ולפי נתוני החברה מסוגל להפחית 90 אחוזים מהלאגים שיש במשחקים. עוד מאפיין שתורם למהירות הטלפון הוא החלוקה של 8 ליבות המעבד (675 Qualcomm Snapdragon) ל-6 ליבות יעילות ו-2 ליבות ביצועים.

בנוסף לכל זה, המכשיר החדש והתשיעי במספר, מתבלט במסך המלא הייחודי והחדש לחלוטין שלו. ישנה מגרעת מעוצבת בחלקה העליון של התצוגה בתצורת "טיפת מים", קטנה מאוד המאחסנת את מצלמת הסלפי – והיא 3.06 מ"מ בלבד. הסוללה מגיעה בנפח של 4,000 מיליאמפר-שעה. מסך הטלפון הוא בגודל של 6.2 אינץ'. לגבי זיכרון המכשיר, אז בישראל תמצאו רק את גרסת 128 ג'יגה-בייט, ו-4 ג'יגה-בייט RAM. אם אתם שואלים לגבי המחיר, אז הפעם הם מכוונים יותר לשוק הביניים, המכשיר מתחיל במחיר של 999 ש"ח. 

תגובות