בקרוב: ישולבו בנטפליקס משחקי וידאו על סרטים וסדרות. יחצ

בקרוב: ישולבו בנטפליקס משחקי וידאו על סרטים וסדרות

השנה ושנה הבאה עומדים לצאת מספר משחקי וידאו מובנים בתוך אפליקציית נטפליקס, שנותנים הזדמנות לצופים לשחק בתוך הסדרה או הסרט שהם אוהבים. כל הפרטים

כחלק מכנס E3, נטפליקס הראתה נוכחות בפאנל שהנושא שלו היה "להחיות את הסדרות האהובות עליך: פיתוח סדרות המקור של נטפליקס למשחקי וידאו". בפאנל נטפליקס הציגה את המטרה שלה בשילוב משחקי וידאו בתוך הפלטפורמה שלה, במטרה לתת צפייה יותר חווייתית לצופים. נטפליקס הודיעה כי היא עובדת עם כמה מפתחים וגיימרים מהטובים בעולם, כדי להפוך את הסדרות שלה למשחקי וידאו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המטרה העיקרית במהלך הזה היא הנגשת התוכן של החברה לצופים שלה. להפוך את העולמות שהיא יוצרת, לעולמות שבם הצופים יכולים לקחת חלק. היא מנסה לעשות זאת במגוון דרכים שהבולטת בהן היא באמת משחקי הוידאו שנתחיל לראות אותם כבר ב-2019 באפליקציה ובאתר של נטפליקס.

© יחצ

בין המשחקים הצפויים יש את Stranger Things 3: The Game, משחק הרפתקאות בו תוכלו לצאת למסעות ולגלות עוד על העולם של "דברים מוזרים". אתם תוכלו לפתור פאזלים, לצאת לקרב נגד ה-Mind Flayer, ולבחור לעצמכם אחד מ-12 דמויות מהסדרה. המשחק ייצא ב-4 ביולי 2019 (זמין בקולנסולות ובסמארטפונים). משחק נוסף שייצא הוא The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics, המבוסס על "הקריסטל האפל". משחק טקטיקות, בו תפקדו על צבא של דמויות מאוד מגוונות. הסרט יהיה זמין בקונסולות ובמחשב וייצא בנובמבר 2019. משחק שלישי שיהיה זמין בסמארטפונים בלבד הוא Stranger Things: Mobile Game. הוא יגיע בשנת 2020.

תגובות