Icon Wireless: סוללה טובה, ניידות, אבל פחות יציבות. צילום מסך מיוטיוב

Icon Wireless: סוללה טובה, ניידות, אבל פחות יציבות

ניסינו את האוזניות Icon Wireless של חברת ציוד הסאונד סקולקאנדי. הבשורה הגדולה היא אוזניות פשוטות שלא נופלות מהראש. בפועל, זה לא ככה. אבל הסוללה טובה. ביקורת

חברת Skullcandy האמריקאית, המתמחה בציוד סאונד, הציגה לאחרונה אוזניות חדשות שממשיכות את סדרת ה-Icon, אך הפעם ללא חוט (בלוטות' בלבד). בשנת 2006 הוצגו אוזניות ה-Icon הראשונות. יצאו שלושה דורות, כשהאחרון היה ב-2014, וכעת יוצאת גרסה מחודשת ואל-חוטית. האוזניות מצוידות בכפתור אחד בלבד שמיועד להדלקה, כיבוי, חיבור למכשירים וגם עצירה והפעלת מוזיקה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אתחיל בעיצוב של האוזניות. הן קטנות, גמישות ואין ספק שזה כיף פשוט לדחוף אותן לתיק ולשלוף אותן בלי להסתבך עם חוטים, אוזניות גדולות ומסורבלות, או אוזניות זעירות שצריך לחפש בכל התיק. הן בגודל מעולה והן גם נראות טוב, העיצוב אלגנטי. לאוזניות שקע אחד בלבד שמיועד להטענה, אין שקע של אוזניות בכלל. זה אומר שגם אם אתם רוצים להשתמש באוזניות עם חוט, לא תוכלו.

רוב הזמן זה בכלל לא מפריע שאין שקע של אוזניות, כיוון שלרוב השימוש הוא עם מכשירים ניידים, או לפטופים שמצויידים בהתקן בלוטות'. אך כשזה מגיע למחשב נייח, לא תוכלו להשתמש באוזניות, שזה מבאס. מעבר לכך, האוזניות מאוד קלילות, בקושי מרגישים אותן. אבל החיסרון הכי גדול שלהן לדעתי זה בדיוק העובדה שהן קלילות. סקולקאנדי שיווקה את הדגם כאחד שלא ייפול לכם מהראש, ותוכלו לעשות איתו גם ספורט אקסטרים, חשוב לציין שזה לא כך.

 

האוזניות נופלות יחסית בקלות מהראש, ברגע שנשענתי קדימה, הן פשוט נפלו. הן לא מתאימות לריצות, או כל סוג ספורט, אלא בעיקר לשימוש ביתי, או כל מקום ללא תנועה רבה. איכות הסאונד טובה יחסית, אך הן לא סגורות ככה שהאקוסטיקה פחות טובה - אחרים ישמעו את המוזיקה אם היא חזקה, ורעשי הרקע לא מסתננים לגמרי.

אם אתם לא אוהבים להטעין את האוזניות שלכם, אתם תצטרכו להטעין את האוזניות האלו פעם בכמה ימים, שזה לא מדהים אבל כן מספק. לסיכום, האוזניות מאוד קלילות, גמישות וניידות. נוח להסתובב איתן, מתחברות מהר למכשירים ואיכות הסאונד טובה. אך הן תומכות בבלוטות' בלבד, נופלות בקלות מהראש, לא מסננות רעשי רקע ומי שמסביבכם יוכל לשמוע את המוזיקה שלכם כשהיא חזקה. והסוללה טובה.

המחיר המומלץ לצרכן בישראל הוא 249 ש"ח, היבואן הרשמי הוא רונלייט.

תגובות