הרכבת הבאה עמוסה? פיצ'ר חדש של גוגל מפות יגיד לכם. צילום מסך מיוטיוב

הרכבת הבאה עמוסה? פיצ'ר חדש של גוגל מפות יגיד לכם

גוגל ממשיכה לשפר ולשדרג את אפליקציית המפות שלה, הפעם עם פיצ'ר חדש שיכול לזהות את רמת הצפיפות בכלי תחבורה ציבוריים באופן ספציפי. איפה זה זמין?

אף אחד לא אוהב להיתקע ברכבת או אוטובוס עמוסים. ויותר גרוע, לא לעלות עליהם בעקבות העומס. אך התופעה מגיעה לסופה ככל הנראה עם פיצ'ר חדש באפליקציית המפות של גוגל. החברה מוסיפה אפשרות שתדע לזהות מתי כלי התחבורה עמוס מאוד, ומתי דווקא כדאי לעלות עליו. אך לפני שאתם ממהרים לשמוח, האפשרות הזו קיימת כרגע רק ב-18 ערים בבריטניה. ביניהן: לונדון, קיימברידג', ליברפול ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הצעד הבא של החברה הוא לאפשר את השירות החדש בעוד 200 ערים נוספות ברחבי העולם, כאשר הוא נתמך גם במכשירי אנדרואיד וגם iOS. האפליקציה תדע אם עמוס על האוטובוס גם באזורים שאינם מדווחים לגוגל. זאת באמצעות למידת המערכת דרך דיווחים פרטיים של משתמשים.

© גוגל

הפיצ'ר הזה מתווסף לאחד נוסף שמאפשר לדעת בזמן אמת האם האוטובוס מתעכב (בדומה לאפליקציית Moovit הפופולארית) ומתי אתם צפויים להגיע ליעד שלכם. אך חידוש נוסף שמוצג לראשונה באפליקציה הוא אפשרות לדעת בדיוק איפה האוטובוס תקוע, ולא רק בכמה זמן הוא מתעכב. כל החידושים נועדו להנגיש את תכנון הנסיעה בצורה הטובה ביותר.

תגובות