הגודל לא קובע: LG משיקה סדרת טלוויזיות חדשות . צילום: באדיבות LG

הגודל לא קובע: LG משיקה סדרת טלוויזיות חדשות

אמש (ד') השיקה LG את מגוון מכשירי הטלוויזיה החדשים שלה שלה לשנת 2019-2020. גדלי המסכים ינועו בין 43 אינץ' לבין 86 אינץ' ויכילו את הדור הבא של מעבדי אלפא 9

מכשירי הטלוויזיה השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של כולנו. אנחנו קמים איתם בבוקר והולכים לישון איתם בערב. בעקבות תרבות הצריכה והשימוש המירבי בזמנים אלו, עובדות חברות טכנולוגיה רבות על מנת לספק את יצר הבידור שלנו, הצופים, ועל מנת לעשות כן, משיקות מכשירי טלוויזיה רבים ושונים. הפעם זאת תורה של ענקית הדיגיטל, LG, שמשיקה ליין טלוויזיות חדש ומתאימה את עצמה לתרבות הרווחת. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

LG, בשיתוף פעולה עם קבוצת י.ח, היבואנית הרשמית של LG בישראל, השיקה אמש (ד') סדרת טלוויזיות חדשה המשלבות בתוכן מגוון טכנולוגיות שונות כגון OLED, NanoCell ו- UHD BIG בגדלים הנעים בין 43 אינץ' ל-86 אינץ' כאשר בחלקן נתמכת אפשרות צפייה באיכות של 4K. הטלוויזיות השונות עושות שימוש במעבד אלפא 9 כאשר לטענתה של LG, עיקר שימושו של מעבד זה במכשירים אלו הוא לשפר את איכות השימוש והענקת חווית צפייה ריאליסטית ומדויקת, כמו גם איכות סאונד גבוהה ואיכותית. 

LG NanoCell
LG NanoCell © LG

בזמן האחרון ניתן לראות כי רוב החברות מנסות לשלב במוצריהן יותר ויותר את טכנולוגיות הבינה המלאכותית (AI), לכן גם LG עושה שימוש במכשיריה החדשים בכלי הבינה המלאכותית. דוגמא לכך היא מדידת תאורת החלל והתאמתה של בהירות המסך בהתאם ואף שינוי ניגודם וצבעם של הנראה במסך (בדומה למצב הלילה בטלפונים החכמים). כמו כן, במוצרי הטלוויזיה החדשים שלה נתמכת LG ב-Dolby Atmos לאיכות הסאונד ואף מאפשרת שינוי הגדרות הסאונד על ידי המשתמש. כמו כן, כל המסכים החדשים יתבססו על מערכת ההפעלה webOS 4.5 ויאפשרו גישה לאינטרנט ולאפליקציות השונות (smart TV). מחירן של הטלוויזיות החדשות ישתנה בהתאם לסוגים השונים וינוע מ-2300 ש"ח עד ללמעלה מכ-29,990 ש"ח. הטלוויזיות החדשות יועמדו למכירה ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתרי הסחר המורשים. 

תגובות