סקירה: LG Q60 - מכשיר ביניים במחיר משתלם. LG

סקירה: LG Q60 - מכשיר ביניים במחיר משתלם

LG השיקה את ה-LG Q6, מכשיר בעלות לא יקרה - 899 ש"ח, אשר לאחר בדיקה, הניב תוצאות לא רעות אך עדיין בעל מספר היבטים הניתנים לשיפור

כיום המשימה לקנות מכשיר סלולרי במחיר נמוך הופכת להיות קשה יותר ויותר. כל חברה מחפשת את המקומות שבהם תוכל לחדש ולהפתיע, ועל מותרות וחידושים אלו, משלם הצרכן. לפני כחודשיים, הכריזה LG על מכשירה החדש, ה-LG Q60. לטענתה, מכשיר זה מיועד בעיקר לצרכנים המעוניינים במכשיר בעלות נמוכה, אך שעדיין עונה על הצרכים הסטנדרטים. לאחר שימוש במכשיר, עלה כי אכן המכשיר עונה על מטרתו אך יחד עם זאת מכיל כמה נקודות הניתנות לשיפור.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ראשית, נתחיל עם יתרונות המכשיר. גודל המכשיר הינו 6.26 אינץ' והרזולוצייה שלו עומדת על 720X1520 כך שמבחינת המסך, איכות התצוגה היא טובה ומספקת. נוסף על כך, יתרון נוסף של המכשיר הוא משקלו - 172 גרם בלבד כך שהמכשיר נוח לנשיאה. מבחינת המצלמה, המכשיר מספק מערך משולש של מצלמות אחוריות באיכויות של 16 מגה פיקסל, 5 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, מצלמה נוספת באיכות של 2 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית באיכות של 13 מגה-פיקסל אשר מכילות את הפונקציות הבסיסיות שכדאי שמצלמה תכיל. חשוב לציין כי במידה ואתם שמים דגש מירבי על צילום וחשוב לכם הדיוק לפרוטרוט, מכשיר זה פחות בשבילכם. במכשיר, הדגש הוא פחות על המצלמה אלא יותר על הנגשתו לקהל הביניים וזה ניכר.

LG Q60
LG Q60 © LG

יתרון נוסף שחשוב לציין הוא איכות הסוללה של המכשיר. נפח הסוללה הינו 3,500 מילי-אמפר אשר מספק זמן שימוש ארוך במיוחד ללא הופעתם של תסמינים תוך כדי שימוש כמו התחממות יתר, הנפוצים בדרך כלל במכשירים חכמים. כמו כן, משך ההטענה הממוצע של המכשיר עומד על כשעתיים וחצי, לא ארוך מדי אך גם לא קצר מאוד.

כעת נעבור לנקודות התורפה של המכשיר. מעבר לבאגים קלים מדי פעם אשר יכולים להיפתר על ידי עדכון גרסה, במהלך השימוש במכשיר עלתה מגרעה אחת בולטת, איכות הסאונד שלו. המכשיר מציג איכות סאונד מסוג "מונו"(על מנת להמחיש את זה, דמיינו לעצמכם שמיעת מוזיקה באזניות כאשר רק אזנייה אחת עובדת), הגורמת לחווית משתמש פחות טובה. נקודה נוספת שחשוב לציין היא שכמו שהוא, נפח האחסון של המכשיר לא גדול במיוחד - 64 ג'יגה בלבד, אולם יש כניסה לכרטיס זיכרון נוסף. 

 

7fc8f77695571
© צילום: באדיבות LG

נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא אבטחת המכשיר, המציגה שלוש דרכי זיהוי: טביעת אצבע, סיסמא, ודפוס אבטחה. בעוד כי הסיסמא ודפוס האבטחה פעלו באופן שוטף ללא כל בעיות, דווקא הייתה זו טביעת האצבע שתוצאותיה לא היו עקביות, כאשר לעיתים לקח מספר פעמים עד שטביעת האצבע זוהתה, דבר אשר גרם בסופו של דבר להחלפתה בדרך נעילה שונה.

לסיכום, ביחס למכשיר שעלותו לא יקרה בכלל, הוא מספק ביצועים טובים בהחלט ועונה על הדרישות הבסיסיות של טלפון. הוא נוח וקל לנשיאה, מציג איכות תצוגה גבוהה, המצלמה שלו עונה בהחלט על הדרישות הבסיסיות של מצלמה ואיכות הסוללה שלו טובה מאוד. מנגד, איכות הסאונד שלו מספקת חווית משתמש שלילית ואפשרות טביעת האצבע שלו ניתנת לשיפור. המכשיר עומד לרכישה במגוון משווקיה הרשמיים של LG בעלות מומלצת לצרכן של כ-899 ש"ח בצבע כחול-טורקיז. 

 
תגיות
תגובות