במיוחד לגיימרים: NUBIA משיקה את ה-Red Magic 3. באדיבות: NUBIA

במיוחד לגיימרים: NUBIA משיקה את ה-Red Magic 3

אמש (ד') השיקה NUBIA את מכשירה החדש ביותר כאשר הפעם פונה לקהל הגיימרים הרחב ומתאימה את מכשירה במיוחד עבור פלח שוק רחב זה

בשנים האחרונות ניתן לשים לב להתרחבות ענף הגיימינג וקשת הפלטפורמות שלו. אם בעבר תחום הגיימינג לקח חלק בעיקר בקונסולות ובמחשבים, כיום ניתן לבחון אותו מהיבט חדש לגמרי: הסלולר. בעקבות כניסתם של הטלפונים החכמים לתעשיית הגיימינג העולמית, יותר ויותר חברות מנסות לעבוד על מכשירים חדשים או להתאים את מכשירם הקיימים על מנת להתרחב גם לפלח שוק זה. אמש (ד') הכריזה חברת NUBIA על מכשיר חדש הפונה במיוחד לקהל הגיימרים הרחב: Red Magic 3.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גודל מסך המכשיר הינו 6.65 אינץ' בעל תצוגת AMOLED. נפח הסוללה שלו עומד על 5,000 מילי-אמפר בעל טעינה מהירה של 18w ואף כולל מערכת קירור בעלת מאוורר טורבו. בנוסף, המכשיר מכיל מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 855 + Adreno 640. מבחינת נפח זיכרון ואחסון, המכשיר מכיל נפח זכרון של 128 ג'יגה ו-8 ג'יגה RAM. על מנת להנגיש את המוצר למטרתו, גיימינג, מכיל ה-Red Magic 3 לחצנים בצידי המכשיר המיועדים במיוחד עבור משחקים. המכשיר מכיל מצלמה באיכות של 48 מגה פיקסל בעלת תוכנת NeoVision ורמקולי סטריאו בעלי טכנולוגית סאונד תלת מימדית. 

© NUBIA

מכשיר זה הינו התו הראשון בסימפוניית המכשירים הניידים המותאמים לגיימינג. כפי שהמצב נראה כעת, בעוד תחום הגיימינג צובר תאוצה מירבית, אין ספק כי עוד חברות ינסו לפנות אל קהל זה. ה-Red Magic 3 עומד כעת למכירה מוקדמת באתר באג ויועמד למכירה בסניפי הרשת החל מה-28.07.2019 בעלות של כ-2,299 ש"ח.

תגובות