Enlight Pixaloop: מהיום גם באנדרואיד. צילום: GettyImages

Enlight Pixaloop: מהיום גם באנדרואיד

שנה לאחר השקתה, אפליקצית הנפשת התמונות, Enlight Pixalopp, מתרחבת גם למכשירי האנדרואיד

אחד מההיבטים החשובים ביותר בתחום הסלולר כיום הוא המצלמה. כנגר המשתמש במסור, כך גם אנשי האינסטגרם ומובילי דעת הקהל אשר המצלמה מהווה חלק אינטגרלי מפרנסתם. בספטמבר 2018, השיקה חברת ההייטק הישראלית, Lightricks, את אפליקצית הנפשת התמונות "Enlight Pixaloop" כאשר תחילה שחררה אותה למכשירי ה-iOS בלבד. אולם כעת מרחיבה Lightricks את קהלה ומשיקה את האפליקציה גם למכשירי האנדרואיד. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפליקצית ה-Enlight Pixaloop מאפשרת הנפשתם של תמונות סטילס וייצואם כקבצי וידיאו או GIF. האפליקציה מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות, כגון: הוספת תנועה למים והתאמת כיוון התנועה, הנפשת הרקע והשמיים ואף אפקטים חזותיים מונפשים. בנוסף, מאפשרת גם האפליקציה ביצוע אנימציה והנפשת עצמים דוממים. את התוצרים ניתן לייצא בתבניות שונות באורכים בטווח של 6-138 שניות. 

Enlight Pixaloop
Enlight Pixaloop © באדיבות יח"צ
 
לנוכח התפשטות והתרחבות מקצוע ה"בלוגינג" ופרסום שירותים במדיות החברתיות, קיים הצורך לחדש ולהבליט תמונות נוספות מאחרות, דבר הגורם לפיתוחם של אפליקציות העונות על צורך זה בדיוק. Enlight Pixaloop זמינה להורדה למשתמשי אנדואיד בעלות של 3.99 דולר לחודש (14 ש"ח), 19.99 דולר לשנה (70 ש"ח). כמו כן, האפליקציה תועמד לרכישה גם בעלות של 59.99 דולר (210 ש"ח) עבור שימוש בלתי מוגבל לכל החיים.
 
 
תגובות