משתמשים מדווחים: בעיות שימוש באינסטגרם ובפייסבוק. צילום: gettyimges.ILCarl Court

משתמשים מדווחים: בעיות שימוש באינסטגרם ובפייסבוק

בשעות האחרונות נראה כי חווים משתמשי האפליקציות בעיות בכניסה אליהן ובשימוש בהן. בתגובה הושבתו האפליקציות עד להימצא פיתרון

בתקופה האחרונה נראה כי הרשת החברתית הפופולארית, אינסטגרם, נמצאת בתקופת משבר, החל מבעיות אבטחה ועד באגים כלליים בשימוש בה שהפכו להיות מעין הרגל ואף עומדות ללעג מצד משתמשי האפליקציה. כעת מצטרפת אליה גם פייסבוק, כאשר בשתי האפליקציות דווחו בעיות בשימוש השוטף בהן ובהתחברות אליהן. אולם הפעם בתגובה לבעיות אלו, למיליוני משתמשים ברחבי העולם הושבתו האפליקציות מיידית עד שהנושא יטופל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשעות האחרונות דיווחו משתמשי האפליקציה ברחבי העולם כי נתקלים הם בבעיות בכניסה לאפליקציה ובמהלך השימוש בה. במסגרת באג זה לא ניתן היה להיכנס לחשבון האישי בשתי האפליקציות, גם לאחר התקנתן מחדש, לא ניתן היה להגיב לפוסטים ולהעלותם, לרענן את הפיד ואף לשלוח הודעות. במהרה הציפה הרשת בעיות אלה ובתגובה לכך הוחלט על השבתתן של האפליקציות עד אשר יימצא פיתרון.

אינסטגרם
אינסטגרם © צילום: Fotolia

בעוד שנראה היה כי תחילה רק חלק מהמשתמשים נוכחו לבעיות אלו, במהרה הן התפשטו לכלל ציבור המשתמשים. בעוד כי אינסטגרם נרכשה על ידי פייסבוק, זוהי לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה חוות האפליקציות בעיות המאצלות אותן לנקוט פיתרון מידי. נכון לשעה זו מוגבלות הכניסות לאפליקציות והשימוש בהן.

 

+++++++++++++++++++++++++

תגובות