פייסבוק מתעדכנת: אופציית 'מצב חשוך' למכשירי אנדרואיד. צילום: gettyimges.ILCarl Court

פייסבוק מתעדכנת: אופציית 'מצב חשוך' למכשירי אנדרואיד

הדלפה חדשה אשר פורסמה אמש (ג') מכריזה כי הרשת החברתית הפופולרית פייסבוק, מתכננת להשיק אופציית 'מצב חשוך' (Dark Mode) לאפליקציה. תחילה יושק פיצ'ר זה רק למכשירי האנדרואיד ומועד יציאתו עוד לא ידוע

לאחרונה יותר ויותר אפליקציות מוסיפות לשירותן אופציה ל"מצב חשוך" (Dark Mode), אשר מחליפה את פלטת צבעי הממשק לצבעים מעט כהים יותר ומדביקה עליו תגית של "בריא יותר לעיניים". לאחר שמוקדם יותר השנה, הוסיפה מצב זה לאפליקצית ה-Messenger , לפי הדלפה חדשה ברשת, פורסם כי פייסבוק מתכננת להשיק פיצ'ר זה גם לאפליקציה הרשמית. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למרות תוצאותיו של מחקר שנערך בעבר אשר קבע כי המצב החשוך לא בהכרח בריא יותר, נראה כי תכונה זו אהודה ביותר בקרב המשתמשים וכתוצאה מכך, יותר ויותר חברות ממהרות להוסיף תכונה זו לרפרטואר שלהם. תחילה פיצ'ר זה יושק רק למכשירי האנדרואיד ומועד יציאתו עוד לא ידוע. כמו כן, כיום ישנה האפשרות להוסיף פיצ'ר זה לאתר החברה ולאפליקציה אך הדבר כרוך בשימוש בתוספים חיצוניים, לא בהכרח מהימנים. 

© צילום: GettyImages

כמצויין לעיל, מועד יציאתו או השקתו הרשמית של פיצ'ר המצב החשוך עוד לא ידוע אך לפי ההדלפות, הדבר עלול לקחת זמן מה. בהחלט ניתן לשים לב כי פייסבוק לא נשארת מאחור וממהרת להדביק את הפער עם נהר החידושים הטכנולוגיים המציפים כיום את השוק ומנסה להתבלט ולתפוס חזרה את מקומה לאחר פרשיות הפרטיות הרבות השקעה בהן. 

תגובות