חדש בוואטסאפ: נעילה באמצעות טביעת אצבע. צילום: gettyimages

חדש בוואטסאפ: נעילה באמצעות טביעת אצבע

לאחר פרשיות הפרטיות, ענקית אפליקצית המסרים וואטסאפ בצעד חדש ומשיקה הפעם אפשרות לנעילת האפליקציה באמצעות טביעת אצבע

אפליקצית המסרים הפופולארית וואטסאפ היא אחת מהאפליקציות המשומשות ביותר בעולם. לעיתים אף דרך האפליקציה עצמה מועבר מידע רגיש ולעיתים גם חסוי אשר נמצא תחת חסותו של כל אחד אשר ברשותו גישה לסמארטפון. עד היום לא הייתה אפשרות לנעול את האפליקציה ובכך לאבטח אותה, אולם אמש (ד') השיקה וואסטאפ את האפשרות לנעילת הטלפון באמצעות טביעת אצבע. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משמח לדעת כי וואסטאפ הולכת עד הסוף בענייני הפרטיות בייחוד לאחר המשבר שעברה, הרי הייתה יכולה גם להשיק נעילה באמצעות סיסמה או דפוס גרפי והדבר היה מתקבל במידה שווה, אולם נראה היה שלוואטסאפ חשוב היה לשקם את תדמיתה כחברה מאובטחת, כיאה לחברה שהשימוש בה הור בקנה מידה גלובלי. העדכון זמין כעת לחלק ממכשירי האנדרואיד אך צפוי להגיע בהמשך גם למכשירי ה-iOS. כמו כן, אם אין ברשותכם את העדכון, ניתן להוריד את גרסת הבטא של האפליקציה אך בהיותה 'גרסת המבחן' של עדכונים חדשים, הדבר כרוך בבאגים שעלולים לצוץ מדי פעם.

© צילום מסך מיוטיוב
אכן נראה כי לקחים הופקו ופניה של וואטסאפ מועדות לכיוון חיובי. זאת הפעם הראשונה שהחברה יוצאת בעדכון אבטחה מסוג זה ונראה כי זה רק השלב הראשון ונותר רק לחכות לצעדיה הבאים. כאמור לעיל, העדכון זמין כרגע לחלק ממכשירי האנדרואיד כאשר בהמשך תתרחב תפוצתו לכלל המשתמשים. 
תגובות