לראשונה: פתיחת חשבון בנק לנוער באפליקציה. צילום: Fotolia

לראשונה: פתיחת חשבון בנק לנוער באפליקציה

לראשונה הבנק מציג אפליקציה בה נוער יוכל לפתוח חשבון בנק ב-7 דקות בלבד. הכירו את אפליקציה Open של בנק הפועלים, שפותחת את שעריה לצעירים בגילאי 16-18. איך זה עובד בדיוק?

פתיחת חשבון בנק דורשת הגעה לסניף וישיבה ארוכה עם הבנקאי, אך לא עוד. בזכות טכנולוגיית זיהוי פנים בנק הפועלים מאפשר פתיחה של חשבון בנק מא' ועד ת', ללא תלות בבנקאי או הגעה לסניף, דרך אפליקצייה ייעודית. זו הפעם הראשונה בה אפליקציה מסוג זה בישראל מאפשרת לנוער בגילאי 16-18 לפתוח חשבון בנק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תוכלו לפתוח חשבון בכל מקום ובכל שעה, כל עוד יש עליכם תעודת זהות. התהליך מהיר ופשוט, ובסופו תהיו בעלים של חשבון בנק מלא בבנק הפועלם, שמאפשר לפעול בכל ערוצי הבנק - בדיגיטל, בסניף ובטלפון. המטרה מאחורי צעד זה היא בעצם פנייה לקהל צעיר בדרך נגישה ופשוטה. התזמון הוא בהתאם לחופשת הקיץ, בה צעירים עובדים וזקוקים לחשבון בנק.

© צילומי מסך מהאפליקציה

סער זכריש, מנהל אגף הדיגיטל בחטיבת החדשנות, בנק הפועלים: "כיום, בעידן הדיגיטלי, יותר ויותר לקוחות מצפים לפעולה פשוטה ברורה ונוחה. הלקוחות הצעירים בפרט, מורגלים בחוויות של "כאן ועכשיו". יצרנו תהליך פשוט, נוח ומהיר, שבו הם לא תלויים בזמינות של מוקד טלפוני, בנקאי או בשעות פתיחת הסניף, אלא רק במכשיר הטלפון הנייד שלהם ובתעודת הזהות. הפכנו את התהליך לידידותי ומזמין עבור הלקוחות הצעירים, מתוך הבנה שרגע פתיחת החשבון הוא רגע חשוב ומשמעותי ביותר עבורם".

תגובות