הם כאן: אפל מכריזה על מועד ההשקה של מכשיריה החדשים. צילום מסך מיוטיוב

הם כאן: אפל מכריזה על מועד ההשקה של מכשיריה החדשים

כמדי שנה, מכריזה אפל על דור חדש של מכשירי האייפון שלה לצד מכשירים וטכנולוגיות חדשים. אמש (ה') פרסמה אפל כרעם ביום בהיר על מועד ההשקה הרשמי - העשרה בספטמבר

מאחר והכרזת אפל על מכשיריה החדשים נעשה עם הזמן כ"אירוע של השנה", המנהג ליצור שיח ציבורי נרחב טרם ההשקה הרשמית, הכולל בין היתר שמועות וספקולציות, הוא מנהג די שכיח. ללא הכנה מוקדמת, שלחה אפל הזמנות במדיה לאירוע הבא שלה, בו היא תשיק את מכשירי האייפון החדשים שלה לצד מכשירים נוספים היתקיים ב-10.09.19.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בהזמנתה, כללה אפל את הלוגו שלה כאשר הוא מוצג בשלל צבעים, דבר האולי מעיד על כך שהאייפונים החדשים יהיו זמינים לקנייה במספר צבעים. בעוד ששמם של המכשירים החדשים עדיין לא ידוע, הציבור מעריך כי כמיטב המסורת , ייקרא האייפון החדש אייפון 11, והוא צפוי להגיע בשלושה דגמים: גרסאות פרו של המכשירים XS ו-XS מקס ושדרוג לאייפון ה-XR, או כפי שהרשת מעדיפה לקרוא להם: אייפון 11, אייפון 11 פרו, ואייפון 11R והם צפויים להיות זמינים לרכישה החל מה-21 לספטמבר. כמו כן, בהתאם לדבריה בכנס ה/WWDC השנתי שלה לפני מספר חודשים, צפויה אפל להשיק גם מקבוק חדש, אייפדים, אזניות, apple watch חדש ואת המכשיר היקר ביותר שאי פעם השיקה אפל, המק פרו. בנוסף צפויה אפל להרחיב במילים על שירות הגיימינג החדש שלה ועל שירות הסטרימינג החדש, ה-appleTV+.

הלוגו בהזמנה
הלוגו בהזמנה © אתר אפל

האירוע ישודר לייב וניתן יהיה לצפייה אונליין דרך האתר הרשמי של אפל כאשר בשעון ישראל, יתחיל בשעה 20:00. יש לזכור שכל הנאמר ברשת הוא ברובו פרי דימיונו של מעריצי אפל (fan-made) ולכן יש לקחת אותו בעירבון מוגבל עד אשר נדע רשמית מה מתכננת לנו אפל להמשך השנה. 

 

 

תגובות