LG משיקה: G8X ThinQ בעל המסך הכפול. LG

LG משיקה: G8X ThinQ בעל המסך הכפול

במסגרת תערוכת ה-IFEA 2019 בברלין, השיקה חברת הדיגיטל LG בפעם הראשונה, סמארטפון חדש המתבסס על טכנולוגית המסך הכפול, ה-G8X ThinQ

דווקא כשנראה כי נגמרו המקומות לחדש בהם, מוכיחה לנו המציאות כי אין סוף לפיתוחים. במסגרת תערוכת ה-IFEA 2019, חשפה חברת הטכנולוגיה LG סמארטפון נוסף בסדרת ה-G, ה-G8X ThinQ. הדבר המייחד מכשיר זה משאר המכשירים בשוק הוא המסך הכפול שמאפיין אותו המאפשר שימוש סימולטני בשני מסכים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסמארטפון מאפשר שימוש בשני מסכי OLED בגודל אחיד של 6.4 אינץ' ומסך נוסף בגודל של 2.1 אינץ' ביחס מסך של 19:5:9 (שמיועד בעיקר להצגת השעה, התאריך והתראות נכנסות) כאשר כל מסך הוא לכשעצמו - ניתן להתייחס למעשה לתצוגת המסך כשני סמארטפונים שחוברו להם יחדיו. מבחינת מצלמה - למכשיר מערך כפול של מצלמות אחוריות בגדלים של 12 מגה-פיקסל ומצלמה נוספת, רחבה, באיכות של 13 מגה-פיקסל. נפח הסוללה של המכשיר הוא 4,000 מילי-אמפר לשעה כאשר נעשה שימוש בטכנולוגית ה-Quick Charge. טכונלוגית המסך הכפול נעשית למעשה על ידי קיפול, כלומר ניתן להחליף בזמן השימוש בין תצוגה של מסך אחד לבין שני מסכים.

LG G8X ThinQ
LG G8X ThinQ © LG

בעוד שלא נראה כי בזמן הקרוב תשיק סמסונג את ה-Galaxy Fold, המכשיר הראשון שחשף אותנו לטכנולוגיה מרובית מסכים, המחשבה כי אף חברה אינה נשארת מאחור מעודדת ואף עלולה לגרום לתחרות בריאה בשוק. ה-G8X ThinQ יגיע לארץ במהלך חודש נובמבר הקרוב בצבע שחור בלבד. המחיר יימסר עם הגעת המכשיר לארץ.

 

 
תגובות