נשמע מוכר? גוגל עובדת על שירות גיימינג חדש. צילום מסך מיוטיוב

נשמע מוכר? גוגל עובדת על שירות גיימינג חדש

שלשום (ג') צייצה גוגל פליי בחשבון הטוויטר שלה על מה שככל הנראה נראה כשירות גיימינג חדש בשם "Google Play Pass". הציוץ גרם ללא מעט הרמות גבה במיוחד לאחר שפורסמם לפני מספר חודשים על שירות הגיימינג החדש המתחרה של אפל - Apple Arcade

כל חברה רוצה לשמור על מעין סטטוס יציב עם שאר החברות המתחרות לה במשק, במיוחד אם מדובר בחברות טכנולוגיה. אף חברה לא רוצה שיראו בה כמשתרכת אחרי העדר אלא כאם לא מובילה אותו, לפחות עומדת בקצב שלו. שלשום (ג') צייצה גוגל פליי בחשבון הטוויטר שלה על הקמתו של שירות גיימינג חדש למכשירי אנדרואיד - Google Play Pass.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

אי אפשר להתעלם מהטיימינג האירוני שבה צייצה גוגל את אשר צייצה. באותו יום, התרחש גם אירוע הענק של אפל, בו הכריזה בין היתר, על שירות גיימינג חדש שלה - Apple Arcade. בעקבות כך, עלתה השאלה האם מדובר בצירוף מקרים מעניין או בכוונה להסיח את תשומת הלב מאפל ולמעשה לצאת בקריאת קרב של "שנינו יכולים לשחק במשחק הזה". עוד צירוף מקרים מעניין - השירות של אנדרואיד יעלה גם הוא 4.99 דולר, בדיוק כפי שהשירות של אפל צפוי לעלות. מגוגל נמסר כי השירות החדש יכלול מאות משחקים חדשים, עוד לא ידוע אם מקוריים, ללא פרסומות או קניות פנימיות במשחקים ובעלות חודשית מתחדשת קבועה.  

את השאלה האם אכן מדובר בצירוף מקרים משעשע או לא, נשאיר לכם לקבוע, אולם אי אפשר להתעלם מהאירוניה שבמעשה. חשוב לציין כי הפעולה עצמה של גוגל לצאת בשירות מתחרה הינה פעולה נורמטיבית ושכיחה במציאות טכנולוגית תחרותית זו, אולם הזמן בו בחרה לפרסם אותו מעט שנוי במחלוקת. מועד היציאה של הפליי פאס והתשובה לשאלה האם שירות זה יגיע לישראל כבר ביציאתו הראשונית אינם ידועים כעת. 

תגובות