מעודדים מקוריות: אינסטגרם מושיטה יד ליוצרי התוכן. צילום מסך מאינסטגרם

מעודדים מקוריות: אינסטגרם מושיטה יד ליוצרי התוכן

הרשת החברתית הפופולארית אינסטגרם, יוצאת במיזם חדש ליוצרי התוכן שלה, בו היא משתפת אותם בטיפים, גם מצדה וגם מצד יוצרי תוכן מובילים, על איך ליצור את התוכן המושלם

אם נבחן את המפה הדיגיטלית כיום ואת הרשתות החברתיות ששולטות בה, נוכל לראות חלוקת תפקידים די ברורה: לשם פוסטים מידעיים וחשובים, נשתמש בעיקר בפייסבוק וטוויטר. בשביל תמונות ושיתוף רגעים, נשתמש בעיקר באינסטגרם, ואילו לשם סרטונים ארוכים, נשתמש ביוטיוב. כעת, הרשת הפופולארית אינסטגרם, יוצאת במיזם חדש במטרה לטשטש גבולות אלו ולהוכיח לכל אותם יוצרי תוכן (שמשתמשים בעיקר ביוטיוב כדי להעביר את תכניהם) כי אינסטגרם לא פחות טובה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המיזם החדש של אינסטגרם כולל עמוד אינסטגרם חדש בשם creators (בעברית, יוצרים). בעמוד זה, פונה הרשת החברתית לקהל יוצרי התוכן ומעבירה להם טיפים ייחודיים הכוללים נתוני סטטיסטיקה של החברה עצמה ושל האלגוריתם ומשתפת פעולה עם יוצרי תוכן מובילים על מנת שישתפו את "סודות ההצלחה שלהם". בנוסף, עונה גם על שאלות נפוצות (זמין כעת בשורת ה-Highlights תחת חלונית ה-FAQ) ובעיקר מצהירה כי גם היא יכולה להוות כבית לאותם יוצרים. בשורת הביו בעמוד נכתב: "עוזרים לכם ליצור באינסטגרם. ולא, אנחנו לא יכולים לגרום לכם להיות מאומתים (הכוונה לוי הכחול)". בפוסט הראשון שהועלה לעמוד נכתב "ברוכים הבאים ל-@creators, המקום בשביל יוצרים כמוכם לקבל השראה".

למרות כי העמוד בן שלושה ימים בלבד, בהתחשב בעובדה שכרגע לא ניתן למצוא את העמוד על ידי שורת החיפוש וכי לעמוד 30.9 אלף רשומים בלבד, נראה כי אינסטגרם לא מקבלת את ההכרה אליה שאפה. אין לדעת מה סופו של פרויקט זה והאם הוא אכן יפעל כפי שאינסטגרם מצפה. מעבר לזה, נשאלת השאלה האם מהלכה של אינסטגרם הינו למעשה הכרזת קרב ויגרור תגובות מצד החברות המתחרות. 

 
תגובות