בזמן שצמנו: אינסטגרם במצב חשוך והסתרת פעילות הנעקבים. gettyimges.ILCarl Court

בזמן שצמנו: אינסטגרם במצב חשוך והסתרת פעילות הנעקבים

לאחר שהגיע גם ל-iOS 13, אינסטגרם משלבת בשירותיה את הכההת צבעי הממשק, פיצ׳ר שידוע יותר בכינויו ״המצב החשוך״ (Dark Mode). בנוסף, החל מהשבוע, לא ניתן יותר לצפות בפעילות הנעקבים תחת חלון הפעילות

 
עם הגעתו של המצב החשוך (Dark Mode) למערכת ההפעלה iOS כחלק מעדכונה החדש, יותר ויותר חברות מנסות לאפשר ולהתאים את הפיצ׳ר לשירותם. האחרונה שמצטרפת לנהירה האינסופית לעבר המצב החשוך היא אינסטגרם, שכבר החל מהיום, מכשירי אנדרואיד ואייפון בעלי גרסת ה-iOS 13 כאחד, יכולים להינות ממצב זה באפליקציה.
 
עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
למעשה המצב החשוך הוא פיצ׳ר שכיח ופופולרי בעת האחרונה מאחר ומטרתו העיקרית היא לאפשר למשתמשים להשתמש בשירותים שונים גם בשעות הלילה, ללא הסבת נזק לראייה (יתרון שעומד לביקורת ושנוי במחלוקת האם הוא אכן תורם לבריאות). החל מהיום, ברגע שהמצב החשוך בהגדרות המכשיר מופעל, אינסטגרם מיידית תשנה את פלטת צבעי הממשק לצבעים כהים יותר. 
 
כרגע הכהתו של המסך באינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מהכהתו של המסך בהגדרות המכשיר, כלומר לא ניתן להפעיל את המצב החשוך באינסטגרם ללא הפעלתו בהגדרות המכשיר, אולם קרוב לוודאי כי בעדכונים הבאים גם מגבלה זו תהפוך לאפשרית.
 
Dark Mode מגיע לאינסטגרם
Dark Mode מגיע לאינסטגרם © צילום מסך מאינסטגרם
 
בנוסף, משתמשיה האדוקים של אינסטגרם יכלו לשים לב בימים האחרונים כי כבר לא ניתן לצפות בפעילותם של אחרים באינסטגרם בחלונית הפעילות באפליקציה, אלא רק בהיסטורית הפעילות שלנו. כלומר אם בעבר היה באפשרותנו לדעת למי מישהו עשה לייק, הגיב או התחיל לעקוב, כעת אפשרות זו נחסמה. 
 
 
 
תגובות