בקרוב בוואטסטפ: הודעות שמשמידות את עצמן. צילום: gettyimages

בקרוב בוואטסטפ: הודעות שמשמידות את עצמן

מעצם קיומה, ייחלו משתמשי וואטסאפ לאפשרות לתזמן מחיקות עתידיות של הודעות, אופציה אשר קיימת באפליקציות המתחרות. כעת, לאחר המתנה ארוכה, החלום קרוב מתמיד

למרות קצב התפתחותה והתחדשותה המהיר של וואטסאפ, עד עכשיו עדיין לא הצליחה לענות לצורכי הציבור אשר מייחל לאפשרות לתזמן את מחיקתן של הודעות עוד מיומה הראשון באוויר. WABetaInfo, המדליף הידוע של וואטסטפ, בפרסום על עדכון חדש באפליקצית הבטא שלה אשר לפיו ייתכן ובעתיד הקרוב פיצ'ר זה יקרום עור וגידים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משתמשי הבטא של האפליקציה, מנהלי הקבוצות מבניהם, יכלו לשים לב בסוף השבוע האחרון כי נוספה להם אפשרות של 'מחיקת הודעות' בהגדרות הקבוצה. האפשרות למעשה מאפשרת להם לבחור למשך כמה זמן ההודעות בקבוצה שישלחו יהיו זמינות לחברי הקבוצה טרם תימחקנה - החל משעה ועד לשנה. האפשרות החדשה מיועדת לחיסכון בזיכרון המכשיר אשר נוטה להתמלא במהירות בשל קצב שליחת ההודעות המהיר אשר נהוג בקבוצות.

© צילום מסך מיוטיוב

במשך החודשים האחרונים 'קפצה' אפשרות זאת במגוון וריאציות ובמגוון שמות שונים אך מעולם לא הגיחה לשתי גרסאות הבטא של מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד בד בבד. תאריך היציאה הרשמי של העדכון עוד לא ידוע, כמו גם התשובה לשאלה האם תכלל האופציה גם בצ'טים פרטיים (כפי שנכללה בגרסאות קודמות של אפליקצית הבטא). כמו כן, כרגע ניתן לבחור את זמן המחיקה העתידי מתוך חמש אופציות שונות (שעה, יום, שבוע, חודש ושנה) כאשר לא ניתן להגדירו באופן אישי. 

 
תגובות