נלחמים בקורונה: האפליקציה שתנסה למגר את המגפה. צילום: fotolia

נלחמים בקורונה: האפליקציה שתנסה למגר את המגפה

האפליקציה הישראלית, "ספץ", פיתחה תכנית למלחמה בוירוס הקורונה שמתפשט בימים אלו בכל רחבי העולם כולו ותסייע בהצלת המשק בישראל

אנחנו לא רוצים להלחיץ, אבל לנגיף הקורונה ההשלכות חמורות לא רק בתחום הבריאות, אלא גם בתחום הכלכלה ם הלאומית. לכן, יהיו כאלו שיעשו הכל על מנת למזער את הנזקים ואף למגר את התפשטות הנגיף. אפליקציית "ספץ" הישראלית נלחמת בקורונה. מדובר במענה ליוזמת ראש הממשלה ומשרד הבריאות לרתימת הטכנולוגיה הישראלית לטיפול בקורונה ובדיקות של אנשים בבית- איתור תוך 30 שניות!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

התכנית מבוססת על שיתוף פעולה בין אפליקציית "ספץ", מוסדות הבריאות ואנשי רפואה פנויים, בעלי הכשרה צבאית או אחרת - חובשים, פרמדיקים, אחיות ואנשי רפואה בדימוס. בעלי הכשרה רפואית ייתנו מענה לבדיקת עשרות אלפי חשודים בהדבקות בביתם. כל מי שחושש או מהווה נשא בפוטנציה יוכל להזמין בודק לביתו על בסיס החלטתו החופשית ובחירתו בכל עת. התכנית תאפשר שחרור עשרות אלפי נשאים חשודים וחזרתם למסגרות העבודה והחברה במהירות גבוהה יותר.

© adobestock

לקיום התכנית נדרשת כמות נכבדה של בודקים שאינם כלולים כיום במסגרת מערך הרפואה הלאומי הרגיל, היכולים לשרת על בסיס מיידי ונקודתי עשרות ואפילו מאות אלפי חולים או נשאים בפוטנציה, מבלי שיצאו מהבית ומבלי לסכן את כלל הציבור בישראל. 

בשלב הראשון של התכנית, יתקיימו הדרכות יום קצרות לדוגמים מוסמכים. כמו כן, יוזמנו כל בעלי הכשרה צבאית או אחרת, כמו חובשים,פרמדיקים ואחים ואחיות פנויים לנקודות ההדרכה. כל מסיימי ההכשרה ישולבו בחינם באפליקציית ספץ, על בסיס זיהוי מיקומם ושעות הפעילות. לאחר מכן יועמדו לרשות הציבור מאות בודקים זמינים בתוך 30 שניות להגעה מיידית באמצעות האפליקציה על בסיס קשר אישי בין הבודק לבין החשוד בהידבקות. בסיום ההדרכה יקבלו הבודקים ציוד מיגון וציוד לבדיקות. יוקמו נקודות לאיסוף דגימות לבדיקה בהם הבודק ימסור את הבדיקה ויצטייד מחדש.

על המערכת הטכנולוגית ספץ: מנוע מהפכני ועתידני לאיתור איכותי ואופטימלי של בעלי מקצוע ונותני שירות על בסיס מיקום, זמינות, דירוג לקוחות וחקר ביצועים, בתוך כ-30 שניות, במעל ל-400 נושאי שירות ובכל יישוב בישראל. בנוסף לפעילות המצליחה בישראל, האפליקציה הטכנולוגית של ספץ הושקה בימים האחרונים גם בבריטניה. 

 

 

תגיות
תגובות