מסתמן: אלו הם הדברים שצפויה אפל להשיק בעדכון ה-iOS 14. צילום מסך מיוטיוב

מסתמן: אלו הם הדברים שצפויה אפל להשיק בעדכון ה-iOS 14

בסתיו 2020 צפויה להתרחש ההשקה הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל, iOS 14. הדלפות ופרסומים חדשים שופכים אור על מה שכנראה יכלל בעדכון

מדי שנה מכריזה אפל על עדכון נוסף למערכת ההפעלה שלה, iOS. כפי שבשנה שעברה טרם ההשקה הרשמית היו עשרות שמועות והדלפות על פרטי העדכון, כך גם עכשיו. לפי דיווחים ודאטא-מיינינג של מגזיני הדלפות ידועים, העדכון החדש יביא איתו בעיקר שיפורי קוסמטיקה ו-QOL שהיו מבוקשים מאז ומתמיד מצד משתמשיה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שיפורים למסך הבית

לפי 9to5mac, הידוע במהימנות הדלפותיו, העדכון החדש צפוי להביא עמו שני שיפורים משמעותיים למסך הבית. ראשית, מסך הבית יכיל חלונית חדשה שתכיל רשימה של כל האפליקציות במכשיר (במקום לחפש בין החלונות השונות הכל יהיה מרוכז במסך אחד). חלונית זו תכיל פיצ'ר חיפוש וסינון לפי מדדים שונים (כמות התראות, שומשו לאחרונה וכד'). כמו כן, חלונית זו תעשה שימוש בסירי, כאשר בראשית הרשימה יופיעו לנו האפליקציות שסירי ממליצה לנו להשתמש בהם בהסתמך על הזמן והמיקום שלנו. 

בנוסף, לפי מגזין macRumors, העדכון החדש צפוי להביא איתו ווידג'טים למסכי הבית של אייפון ואייפד. למעשה אלו אפליקציות בצורה יותר מצומצמת ומתומצתת כך שניתן יהיה לעשות בתוכנן שימוש מבלי לפתוח אותן, אופציה שכבר קיימת באופן שונה באנדרואיד. לפי פארקר אורטולני, כך הם יראו. חשוב לציין, הדמייה זו היא fan-made ואינה מהווה פרסום רשמי של אפל.

 

שני אייפונים חדשים

עם השקת העדכון החדש, צפויה אפל להשיק שני מכשירים חדשים: אייפון 9 ואייפון 12. פרטים מדויקים עליהם טרם נחשפו. מה שאנחנו יודעים כרגע זה שהאייפון 9 הוא למעשה iPhone SE 2. גודלו יעמוד על כ-6.7 אינץ' ולמעשה יהווה גרסה מוזלת וצנועה יותר של האייפונים. (אייפון זה היה צפוי להתפרסם בשנה שעברה אך נדחה). 

 

Clips

iOS 14 צפוי להביא לנו את קליפס, שלמעשה יאפשר למשתמשים לתקשר עם אפליקציות ללא הצורך בהורדתן למכשיר. למעשה ניתן יהיה לסרוק קוד QR שמשוייך לאפליקציה מסויימת ובעת סריקתו ניחשף לתוכן נבחר מהאפליקציה (בדומה ל-Slices של אנדרואיד).

השקת העדכון למערכת ההפעלה צפויה להיות חלק מהאירוע השנתי של אפל שכרגע עומד בסימן שאלה לצד הקורונה. בעדכון זה צפויה אפל להשיק גם אייפד חדש, iPad Pro ו-macBook Pro חדש בגודל של 13 אינץ', אשר גם היה מבוקש מזה זמן רב בקרב משתמשיה. חשוב לציין שהמידע בכתבה מסתמך על הדלפות שאינן מהוות הצהרות רשמיות של אפל ולכן יש לקחת אותן בעירבון מוגבל. 

תגובות