אלים מדי: הטיקטוקרים התחרטו והסירו את השתתפותם בטרנד הפופולרי. צילום מסך מטיקטוק

אלים מדי: הטיקטוקרים התחרטו והסירו את השתתפותם בטרנד הפופולרי

טרנד חדש החל לסחוף את אפליקציית ה-Tiktok וזה כולל גם את הטיקטוקרים הבולטים מהעולם, אך יכול להיות שהוא חצה את הגבול? הכוכבים הגדולים מיהרו להתחרט ולהסיר את הסרטון שלהם באתגר • כל הפרטים

טרנדים חדשים של TIKTOK הם עניין יומיומי, במיוחד בתקופה הזאת בה היצירתיות עולה שלב עקב השהות בבתים, אך יכול להיות שהאתגר מהימים האחרונים חצה מדי את הגבול? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האתגר החדש שהציף את האפליקציה תחת השם "mugshot" (תמונת מעצר), במסגרתו מצלמים סרטון או תמונה כ'עבריינים' המצולמים בתמונת מעצר שלהם במשטרה (לפרונט ולפרופיל) וכשדרוג מוסיפים איפור של אלימות, דם ושיער פרוע - להשלים את המראה. כוכבי רשת רבים השתתפו באתגר וביניהם חברי בית הטיקטוקרים הגדול - "הייפ האוס", ג'יימס צ'ארלס, אבני גרג, קורינה קוף ונוספים. אחרי שאלו לקחו חלק באתגר, החלה ביקורת לגבי העובדה שהם תומכים ומפארים אלימות ואף פוגעים בניצולי בריונות ואלימות. מאוחר יותר רבים מהם בחרו להסיר את סרטון ההשתתפות שלהם באתגר.

@camwoohooo

part 3!!!! last girl looks like she knows how to have a gooooood time ##greenscreen ##shykids ##diyproject ##mugshot ##fyp

? Really Really - Kevin Gates

האתגר החל בחודש מרץ לאחר שמשתמשים רבים החלו לפרסם תמונות מעצר של אסירים אקראיים מהרשת עם הסאונד לשיר "Really Really" ולדרג אותם על פי רמת עניין ואטרקטיביות - עם הזמן זה עבר לתמונות גולשים אשר מנסים לשחזר תמונות שכאלו בעצם וה'שדרוג' של האתגר יצא לדרך. אך כאמור, לאחר השתתפותם של כוכבי הרשת - משתמשים החלו לשים לב שזה חוצה את הגבול ותגובות רבות של ניצולי אלימות מילאו את הפרופילים שלהם.

@maria.decomo

i’m gonna try and recreate my moms mugshot next

? Boss Bitch - Doja Cat

בציוץ שצ'ארלס העלה (והסיר) על הנושא כתב - "למגמה המטומטמת הזו אין שום קשר להתעללות במשפחה. מה עם סרטי פעולה? ליל כל הקדושים? אפקטים מיוחדים? אף פשוט מדמם? אין פה שום דבר חדש שלא היה קודם". בהמשך טען בטוויטר, למה אף אחד לא מתלונן על עטיפת אלבומו החדש של "דה וויקנד" שנראה עם אף מדמם. בהמשך התנצל כוכב הביוטי וכתב: "למרות העובדה שמאות משפיעים ואמנים אחרים עשו משהו דומה, מחקתי את האתגר מכיוון שזו מעולם לא הייתה הכוונה שלי... יש דיון פתוח על הסרטון שלי עם אנשים ששונאים אותי גם בלי קשר אליו". גם אבני גרג בחרה להתנצל בסטורי שלה ולציין שזו לא הייתה כוונתה.

 

© צילום מטוויטר

 

© צילום מטוויטר
 

 

 

תגיות
תגובות