אפל משיקה: דור שני למכשירי האייפון SE. צילום מסך

אפל משיקה: דור שני למכשירי האייפון SE

מוקדם מן הצפוי, משיקה אפל את הדור השני לסדרת מכשיריה המוזלת והצנועה יותר, מכשירי ה-SE. מחיר דגם הבסיס יעמוד על כ-399 דולר וצפוי להישלח למדינות העולם כבר בשבוע הבא

מזה זמן רב שמחכים מעריצי אפל להשקה של הדור השני של מכשירי ה-SE, מכשירים אשר נועדו בעיקר לקהל הביניים אשר מספקים ביצועים טובים במחירים צנועים ביחס ליתר מכשירי החברה. מוקדם יותר הערב, השיקה אפל את מכשירה החדש, iPhone SE 2020. למכשיר מראה דומה למכשירי האייפון 8 ויופץ לרחבי העולם כבר בשבוע הבא.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למכשיר החדש מראה דומה לדגם האייפון 8, כלומר לו מסך בגודל 4.7 אינץ' עם כפתור בית ונעילה באמצעות TouchID. למכשיר שלושה דגמים: דגם הבסיס בעל אחסון פנימי של 64 ג'יגה בעלות של כ-399 דולר, אחד נוסף בעל אחסון פנימי של 128 ג'יגה שמחירו יעמוד על כ-449 דולר ודגם נוסף בעל אחסון פנימי של 256 ג'יגה שמחירו יעמוד על כ-549 דולר. 

 

מצלמת המכשיר הינה מעט מתקדמת יותר מהמצלמה של האייפון 8. למכשיר מצלמת סלפי ברזולוציה של 7 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל ותמיכה בצילום 4K. כמו כן, למכשיר מעבד A13 שמצוי גם במכשירי האייפון 11 והאייפון 11 פרו. בנוסף, בניגוד לבדרך כלל שלכל מכשיר מוצע גם דגל פלוס מתקדם יותר, אין כך הדבר למכשיר ה-SE. 

המכשיר יגיע בשלושה בצבעים: לבן, אדום ושחור וצפוי להתחיל להישלח למדינות העולם החל מהשבוע הבא ב-24 באפריל. כמו כן, ניתן להזמינו החל מהיום ברכישה מוקדמת באתר החברה. מועד הגעתו לארץ טרם ידועה. 

תגובות