סמארטפון עם מסך כפול: זה מה שחשבנו על ה- LG WING. LG

סמארטפון עם מסך כפול: זה מה שחשבנו על ה- LG WING

הייתם מנסים סמארטפון עם מסך כפול? ב-LG הרימו את הכפפה וניסו להביא מוצר שישנה את החוקים. האם זה הצליח? • סיקור מכשיר

את LG אנחנו כבר מכירים כחברה שבמשך לא מעט זמן מנסה לשנות את חוקי המשחק בכל הנוגע לסמארטפונים, אך הפעם זה נראה שהמטרה כמעט הושלמה. הסמארטפון החדש, ה- LG Wing, מצויד בשני מסכים, סוללה מצוינת, מערך צילום מעולה שנותן לנו הרגשת שליטה בצילום וידאו ותמונות בעזרת "גימבל" וזה רק על קצה המזלג. זה מה שחשבנו על ה- LG Wing.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר החדש, שמטרתו לתת פייט למתחרים עושה את העבודה בצורה לא רעה ובהחלט מרגיש כמו מכשיר דגל בעל טעינה מהירה, מסך באיכות גבוהה, מחיר של מכשיר דגל וגימיק חדשני שעדיין לא נראה בשוק. ציר הסיבוב לצורך פתיחת המסך השני, מעבר להיותו פיצ'ר מגניב שעושה רושם די טוב על החברים, מרגיש יציב ועמיד ולא יצא לי להיתקל בתקלות באופן אישי.

בתור אחד שנוהג להשתמש במכשיר ביד אחת, הווינג לא לגמרי נותן את האופציה הזו, לפחות לא במצב של שימוש בשני מסכים. הפתיחה של המסך השני עושה עבודה טובה בתפעול ביד אחת, אך כשנרצה לסגור אותו זה כבר קצת בעייתי יותר ונצטרך תמיכה מהיד השנייה.

© יחצ LG

הרמקולים במכשיר סטנדרטיים לגמרי ולא מספקים משהו מיוחד, מדובר ברמקול בודד שנמצא בתחתית המכשיר ומספק סאונד רגיל ויחסית "פשוט", לא הייתי מכריז על איכות הרמקולים שלו כנפילה גדולה, אבל גם ממש לא כהצלחה מסחררת. רמקול השמע בשיחות (האפרכסת) נמצא מתחת למסך הראשי, בשכבה העבה יותר של המכשיר ועושה עבודה טובה.

טרנד ההסרה של שקע ה- 3.5 מ"מ לאוזניות חוטיות ממשיך, כצפוי גם כאן, כמו בכל מכשיר בכמה שנים האחרונות לא נמצא את האופציה לחיבור האוזניות ה"פשוטות", אבל זה משהו שכבר נחשב רגיל ובנינו, להרבה מאיתנו יש איירפודס בכיס. כן ארצה לפרגן ל-LG על כך שקיבלנו בקופסה מתאם לחיבור כזה, משהו שלי אישית כבר הרבה זמן לא יצא לראות במכשירים.

המכשיר מתהדר בשני מסכים מאוד מרשימים: מסך ראשי בגודל 6.8" מסוג P-OLED, מסך עשיר וחד, בעל צבעים מדויקים ואיכות מצוינת ומסך משני בגודל 3.9" מסוג G-OLED עם נתונים מאוד דומים לאלו של הראשי. השימוש בשני המסכים באמת מרגיש מעולה ונותן לנו את היכולת לעשות כמה דברים במקביל.

חלק מהאפליקציות תומכות כבר בשימוש במסך הכפול, כמו יוטיוב ונטפליקס, המאפשרות לשלוט בצפייה על ידי הפיכה של המסך המשני למסך בקרה, עם אופציות כמו הפעלה ועצירה, הרצה, שליטה בכתוביות ועוד המון פיצ'רים ואופציות. אחד הדברים המרשימים שמצאתי הוא היכולת להפוך את המכשיר ל"לפטופ" בעל טאצ'פד במסך המשני וסמן עכבר במסך הראשי.

 

מה קורה בפנים?

בתוך המכשיר נמצא את ערכת השבבים "Snapdragon 765G" מבית קוואלקום, שמספקת לנו את טכנולוגיית ה-5G, שזהו יתרון גדול מאוד שישפר לנו משמעותית את מהירות הגלישה בחבילת הגלישה הסלולרית (בתנאי תמיכה של חברת הסלולר). בנוסף לכך, מכשיר נמצא גם 8GB RAM, נתון לא רע (אבל גם לא מצוין) שיעזור למכשיר להיות מהיר ו"חכם" יותר וזיכרון אחסון של 128/256GB. נתונים אלו לא מרשימים במיוחד והמכשיר לא מאוד מהיר, אבל זה לא משהו שהפריע לי באיכות השימוש בצורה ממשית וברורה.

ומה לגבי המצלמה?

אחד הדברים שנראה ש-LG שמה עליו דגש הוא עניין האיכות של המצלמה. המצלמה של הווינג מעולה. מדובר במערך צילום משולש הכולל מצלמה ראשית עם חיישן 64MP ושתי עדשות נוספות אולטרה רחבות, כאשר אחת מהן תומכת במצב ה"גימבל" המפתיע שפועל בעזרת המסך המשני. המצלמה באמת מצוינת, חסרון קטן הוא החוסר בעדשת זום אופטי, אבל הרכיבים הקיימים מפצים על כך.

© יחצ LG

מצב הגימבל נותן לנו הצדקה לשימוש במסך המשני, הוא מספק לנו ג'ויסטיק קטן שמאפשר לנו להחליט מה לצלם במרחב מבלי להזיז את המכשיר, אך בפועל לא קורה כלום בתוך המצלמה, אלא התזוזה קורית בפריים הצילום הכללי. הפיצ'ר נחמד מאוד, אך לרוע המזל זה מגיע על חשבון האיכות שהופכת ממצוינת ללא רעה, מרזולוציה של 4K ויכולת צילום של תמונות ליכולת צילום וידאו ברזולוציית Full HD.

מצלמת הסלפי נמצאת ממונעת בראש המכשיר, מצלמה ברזולוציה של 32MP ויכולות מאוד מרשימות, שיכולה להביא לנו את הסלפי המדהים בעל צבעים מרהיבים ומדויקים, חדות ברורה ואיכות טובה מאוד.

 


הסוללה

הסוללה במכשיר טובה מאוד. המכשיר מכיל בתוכו סוללת 4000mAh שלגמרי מוכיחה את עצמה. הסוללה הגיעה אצלי לביצועים טובים ומחזיקה יום שלם בשימוש אינטנסיבי, בסוף יום כזה אני מוצא אותה על 25% בערך. המכשיר תומך גם בטעינה אלחוטית וטעינה מהירה, שזה תמיד טוב.

כמה זה?

המחיר של המכשיר לא רע ביחס למה שאנחנו מקבלים בתמורה ומחירו נע סביב ה-3,200₪. ביחד עם המכשיר נקבל גם כיסוי קשיח, מטען ומתאם לאוזניות 3.5 מ"מ.

ה-LG WING עושה עבודה טובה מאוד. נראה שלא נעשו פשרות עם השלכות נוראיות, המצלמה נותנת לנו ביצועים מעולים והמסך הכפול עוזר בכמה מקרים. LG הציבה לעצמה מטרה מאוד ברורה שנראה שהושגה. אני באופן אישי יכול לשים בצד את החסרונות הקטנים שקיימים בו ולהתמקד בחוויית משתמש טובה. המכשיר לא מושלם, אבל יש כמה דברים שאני מניח שעדכון תוכנה ישפרו, והייתי רוצה לראות השקה נוספת וגרסה משופרת למכשיר. נראה שהניסוי של החברה בדרך להצלחה.

תגיות
תגובות